شناسهٔ خبر: 43557760 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

مانیتورنگ مستمر عملکرد دستگاه های خودپرداز روستایی استان یزد به منظور پایداری ارائه خدمات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، با اشاره به پایش مستمر عملکرد دستگاه های خودپرداز روستایی استان از طریق سیستم مانیتورنگ، گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب و پایدار بانکداری الکترونیک دستگاه های خودپرداز به روستاییان، گزارشات سامانه مانیتورینگ دستگاه های خودپرداز روستایی استان به طور مستمر کنترل و پایش می شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در جلسه بررسی عملکرد دستگاه های خودپرداز روستایی استان، اعلام کرد: با احصا قطعی ها و مشکلات گزارش شده مانند قطعی اینترنت، عدم پول رسانی و قطعی سرور بانک و رفع سریع این موارد، شاهد کاهش قطعی و استمرار ارائه خدمات مالی از طریق خودپرداز به روستاییان استان هستیم.

وی اظهار کرد: یکی از اولویت های اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستاها، توسعه بانکداری الکترونیکی با هدف تقویت اقتصاد روستایی، اشتغال زایی و عدالت ارتباطی در مناطق کم برخوردار بوده و در این راستا 27 دستگاه خودپرداز از محل اعتبارات توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستاهای استان یزد نصب و فعال است.

بر اساس این گزارش، جلسه بررسی وضعیت و پایش عملکرد دستگاه های خودپرداز روستایی استان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور، جهانگیر، سرپرست امورشعب پست بانک استان یزد و جمعی از کارشناسان پست بانک و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به ریاست محمدرضا پاکدل، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد.

نظر شما