شناسهٔ خبر: 43556407 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برای نگارش یک مقاله علمی چه باید کرد؟

کانون نجوم دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حمایت علمی گروه بین‌المللی آیوتا خاورمیانه، دومین جلسه باشگاه مقاله‌خوانی را با موضوع «برای نگارش یک مقاله علمی چه باید کرد؟» برگزار می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، باشگاه‌ مقاله‌خوانی، ایده‌ای در راستای ترویج مطالعه مقالات علمی در سطوح مختلف علم نجوم و استخراج و بیان ساده‌ مفاهیم مفید و گنجانده شده در آن‌ها است. همچنین در ادامه، شکل‌گیری پرسش و پاسخ و بحث‌های مفید که به یادگیری می‌انجامد، جزو اهداف این باشگاه تعریف شده که به صورت ماهیانه برگزار می شود و در هر جلسه، افراد متخصص و آگاه در زمینه موضوع مقالات به صورت مدعو حضور خواهند داشت.

دومین جلسه باشگاه مقاله‌خوانی نجومی با سخنرانی آتیلا پرو، رییس آیوتا خاورمیانه، همراه با ارائه مقالاتی توسط امیررضا مهندس ـ انجمن نجوم سپهر کاشان و فوق لیسانس مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و فرزانه آهنگرانی، آیوتاخاورمیانه‌ ـ دانشگاه اراک، روز  پنجشنبه هشتم آبان ماه، ساعت ۱۶ الی ۱۸ ، به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت  کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در سایت کانون نجوم به لینک  https://b۲n.ir/۵۶۴۹۳۷  و کانال nojum_aut@ مراجعه کنند.

انتهای پیام

نظر شما