شناسهٔ خبر: 43556365 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

کسی حق اهانت به مسئولان کشور را ندارد

فاطمه افضلی

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اهمیت فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت: کسی حق اهانت به مسئولان کشور را ندارد؛ انتقاد سازنده کار یک مسلمان است اما اهانت به هیچ کدام از مسئولان به ویژه سران سه قوا در شرایط فعلی که در جنگ هستیم، کار پسندیده ای نیست.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین"حسن علیدادی سلیمانی" صبح امروز پنجم آبان ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با تبریک سالروز آغاز امامت ولی عصر(عج) اظهار کرد: امام زمان(علیه السلام) منجی عالم بشریت است تا بشر را از جهل و نادانی، خودخواهی، ظلم، تجاوز به حقوق مظلوم و دیگر ناهنجاری هایی که بر عالم حاکم است، نجات بدهد.

وی با اشاره به اینکه خداوند سه ذخیره بسیار بزرگ را در اختیار بشر قرار داده، افزود: این سه ثروت و ذخیره در هدایت و رفتن به سمت انسانیت تاثیر دارد که نخستین آن عقل است که حجت را بر آدمی تمام می کند. انسان تا زمانی از فهم و درک استفاده نکند، نمی تواند خوب و بد امری را تشخیص بدهد.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: ذخیره دوم کتب آسمانی و در راس آن قرآن کریم است که خداوند آن را برای هدایت انسان ها فرستاد و این آیات نورانی و گزاره های پرمحتوای دینی که اگر فقط بشر به چند گزاره از آن دقت نموده و خود را مکلف به عمل به آنها بکند بخش قابل توجهی از راه را رفته و هدایت شده است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: ثروت سوم، نبوت و وجود خاص پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله است که ایشان انسانی نمونه در اخلاق، روش و سیره بوده که مانند نداشته و ندارد و پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله با سختی های فراوان هدایت بشر را به عهده داشته است.

وی اظهار کرد: در ادامه سلسله نبوت، نگاه معصوم دیگری نیاز بود تا بشر را هدایت کند و این مسیر بزرگ به دست شخصیتی پاک و به دور از هر خطا و اشتباهی یعنی با هدایت امام معصوم ادامه یافت که امروز به دست باکفایت ولی عصر(عج) است و حجت را بر ما تمام می کند.

علیدادی سلیمانی با اشاره به رویکرد امامان معصوم گفت: تلاش در راه حفظ و دفاع از ارزش ها، اخلاق و معنویت، دفاع از حریم انسانیت تا پای جان توسط ائمه در راه هدایت انسان ها صورت گرفته و امامان معصوم شخصیت حقیقی خود را فدای شخصیت حقوقی خود کردند و حرکت تا شهادت را در زندگی همه ائمه می بینیم.

وی با اشاره به اینکه رویکرد دوم ائمه معصومین امید و انتظار است، عنوان کرد: امروز مفتخر به وجود ولی فقیه هستیم که در هدایت جامعه و همه امور باید فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب العین قرار بدهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اهمیت فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت: کسی حق اهانت به مسئولان کشور را ندارد؛ انتقاد سازنده کار یک مسلمان است اما اهانت به هیچ کدام از مسئولان به ویژه سران سه قوا در شرایط فعلی که در جنگ هستیم، کار پسندیده ای نیست.

وی اظهار کرد: مسئله دیگر این است که همه باید دست به دست هم داده و در مبارزه جدی علیه ویروس کرونا همراه شده و به تذکراتی که از ستادهای مربوطه اعلام می شود به صورت دقیق عمل کنیم.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: این هنر نیست در مقابل تذکرات ستادهایی که برای خدمت به مردم ایجاد شده، بایستیم و هر روز چندصد خانواده به عزا بنشینند به دلیل اینکه برخی تمرد می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: مقام معظم رهبری حجت را بر همه تمام کردند و بر همه مسئولان است که در حیطه مسئولیت خود به مردم اطلاع رسانی کرده تا توصیه ها را جدی گرفته و به اندازه ضرورت دور هم جمع بشویم تا بر این ویروس بی رحم کرونا فائق بشویم.

انتهای پیام

نظر شما