شناسهٔ خبر: 43556243 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

رئیس اداره ورزش و جوانان لنده خبر داد:

احداث 7زمین چمن مصنوعی در لنده

فاضل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده از احداث 7 زمین چمن مصنوعی در روستاهای این شهرستان با همکاری بنیاد علوی در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی خبر داد و گفت : این زمینهای ورزشی تاپایان سال به بهره برداری می رسند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،فاضل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده از احداث 7 زمین چمن مصنوعی در روستاهای این شهرستان با همکاری بنیاد علوی در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی خبر داد و گفت : این زمینهای ورزشی تاپایان سال به بهره برداری می رسند.
محمود فاضل ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده با اشاره به اقدامات اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده گفت:توسعه ورزش مهمترین اقدامی است که به عنوان یک راهبرد مهم و اصولی از ابتدای شروع کار در این مسئولیت به عنوان برنامه کاری مد نظر بوده است.
فاضل ،رئیس اداره ورزش و جوانان لنده ادمه داد: فراهم کردن زیر ساخت های ورزشی علاوه بر تعالی و پویایی ورزش در شهرستان می تواند عاملی برای ارتقای سطح کمی و کیفی رشته های مختلف ورزشی شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده افزود: اقدامات خوبی در سه سال گذشته صورت گرفته است که بحث راه اندازی پیست دوومیدانی، ایجاد سکوهای ورزشی استاندارد در اطراف زمین چمن ورزشی، ایجاد فنس کشی دور زمین ورزشی، تخصیص اعتبار برای چمن های مصنوعی، تعمیرات سالن های ورزشی و اجرای کف پوش سالن های ورزشی از عمده فعالیت های است که این مدت صورت گرفته است.
وی بیان داشت :هفت زمین چمن مصنوعی در روستاهای ایدنک،ابرزگه و چهارراه با هزینه اداره ورزش و جوانان و چهار زمین چمن قیام،وحدت،مالملا و مالشیخ مشترک با بنیاد علوی احداث می شود.
فاضلی اظهار داشت: زمین چمن روستای ایدنک در هفته دولت افتتاح شد و امیدواریم چهار زمین مشترک با بنیاد به زودی افتتاح ‌شوند ،دو زمین آبرزگه و چهارراه از اعتبارات امسال پول گذاشتیم و به محض تامین اعتبارات لازم از طرف اداره کل این مهم نیز اجرایی می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده تصریح کرد: در حوزه ورزشی کمک های مالی خوبی به هیأت‌های ورزشی شده،اکثر تیم های ورزشی در مسابقات استانی شرکت کردند و مقام های زیادی در سطح استان و کشوری یبه دست آوردند ،در رشته کاراته امیرمحمد سعیدی مقام سوم کشوری راکسب کرد،زینب خالقی مقام اول و آناهیتا عزیزی مقام دوم در رشته دفاع شخصی در مسابقات کشوری بدست آوردند.
وی در خصوص وضعیت اماکن ورزشی شهرستان در زمان کرونا گفت :
متاسفانه از بدو شیوع این بیماری اماکن ورزشی برای سلامت ورزشکاران تا تیرماه تعطیل شدند و بعد از آن اماکن باز و هیأت‌های ورزشی طبق پروتکل های بهداشتی شروع به فعالیت کردند.
فاضلی ادامه داد: در این مدت بازگشایی هم بنا به صلاحدید ستاد مبارزه با کرونا چندین بار اماکن تعطیل شدند و تقریبا می توان گفت فقط چند رشته در فضای مجازی فعالیت می کنند.
وی در پایان اظهارکرد: شهرستان لنده دارای استعدادهای مختلف در زمینه های ورزشی است که نیازمند توجه بیشتر خانواده ها به استعدادها و فراهم کردن زیر ساخت های ورزشی است.

نظر شما