شناسهٔ خبر: 43556114 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ایجاد یک هزار شغل در کارخانه داروسازی اردبیل

فاز اول کارخانه داروسازی اردبیل امسال بهره‌برداری می‌شود

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل با بیان اینکه فاز نخست کارخانه داروسازی اردبیل امسال بهره‌برداری می‌شود، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه بزرگ در ۲ فاز بیش از یک هزار نفر در آن مشغول کار می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو روز دوشنبه در بازدید از مجموعه در حال ساخت داروسازی اردبیل اظهارکرد: سرمایه‌گذار شرکت داروسازی امید فارمد پارسیان تا بحال از تسهیلات بانکی استفاده نکرده است، عملیات فیزیکی سوله‌های اصلی تمام شده و عملیات اجرایی محوطه سازی نیز آغاز شده و پروژه از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های در حال احداث صنعتی و تولیدی با  وجود شرایط بحران اقتصادی در استان متوقف نشده و پیشرفت فیزیکی خوبی دارند، اضافه کرد: تعدادی از واحدهای صنعتی که سرمایه‌گذاری کلان انجام می‌دهند با پشتکار شبانه‌روزی کار خود را ادامه داده‌اند و در این راستا وظیفه همه مسوولان است کارهای اداری آنها را بصورت ویژه پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم در شهرک صنعتی از سوی دولت انجام می‌شود، گفت: در شهرک صنعتی شماره ۲ مشکل خاصی از قبیل آب ، برق و گاز وجود ندارد و در رابطه با بهسازی معابر با تامین اعتبار بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان علاوه بر تعمیر و بازسازی معابر توسعه خیابان های شهرک صنعتی نیز انجام شده و تا پایان سال همه معابر بهسازی و آسفالت خواهند شد.

بهنامجو با بیان اینکه در سال جهش تولید و عمل به منویات مقام معظم رهبری باید زیرساخت‌ها بخوبی دنبال شود، افزود: باید ضمن حفظ منابع موجود در شهرک‌های صنعتی توسعه زیرساخت‌ها نیز متناسب با وضعیت تداوم داشته باشد.

استاندار اردبیل گفت: علاوه بر آن مشکل ظرفیت فاضلاب این شهرک تا سال آینده مرتفع می‌شود و امیدواریم با ایجاد زیرساخت‌های اساسی رونق تولید و افزایش اشتغال قابل توجه را در سال‌های آتی شاهد باشیم.

نظر شما