شناسهٔ خبر: 43555784 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیریت مجموعه‌های سوارکاری به شهرستان‌ها واگذار شود/ گلستان باید در لیگ‌های فوتبال نماینده داشته باشد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به ضرورت هزینه‌کرد درآمدهای سوارکاری در شهرستان‌ها، گفت: مدیریت این مجموعه‌ها باید به خود شهرستان‌ها واگذار شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الله یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به جلسه جامعه ورزشی در هفته گذشته با استاندار گلستان با بیان ظرفیت‌های بالای ورزش استان به ویژه در برخی رشته‌های مدال‌آور و پرطرفدار، اظهار کرد: ورزش در استان گلستان با وجود اینکه یک مزیت نسبی به شمار می‌رود به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه مربیان ورزشی بعد از سال‌ها تلاش و کوشش وقتی به سن بازنشستگی می‌رسند فاقد هرگونه درآمد مالی و بیمه برای درمان هستند، افزود: خواسته ما این است که مربیگری به عنوان شغل محسوب شود تا این عزیزان بتوانند از مزایای بیمه تامین اجتماعی و مزایای آن در آینده خود استفاده کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه حضور پررنگ سمن‌ها و جامعه ورزش و جوانان استان در مقابله با کرونا بی‌نظیر بود، خاطرنشان کرد: انتظار ما حمایت بیشتر از جوانان، سمن‌ها و ورزشکارانی است که همواره برای کمک به مردم حاضر و پیشگام بوده‌اند.

یوسفی خواستار واگذاری مجموعه‌های سوارکاری استان به صورت سه یا پنج ساله به هیئت‌های شهرستانی شد و ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان و ضرورت هزینه‌کرد درآمدهای حاصل از مسابقات سوارکاری در مجموعه‌های شهرستانی برای توسعه و تقویت این رشته نباید بگذاریم مدیریت و بهره‌برداری این مجموعه از شهرستان‌ها خارج شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بزرگ استان گلستان در رشته فوتبال، تصریح کرد: همه ورزش دوستان استان گلستان خواستار پیگیری به منظور حضور تیم‌های فوتبال در لیگ دسته یک یا دسته دو کشوری با توجه به پتانسیل استادیوم «آزادی» گنبدکاووس و استادیوم «شهدای کریم‌آباد» گرگان هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به ورزش‌های روستایی و استعدادیابی در روستاها، اضافه کرد: دهیاری‌ها برای این امر باید از ورزش‌های روستایی حمایت کنند که برای این مهم نیازمند کمک اعتباری اداره کل روستایی استانداری هستند.

انتهای پیام/83014

نظر شما