شناسهٔ خبر: 43555781 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

یک ایرانی دیگر همبازی شجاع در الریان قطر شد

صاحب‌خبر -
بازی حساس الریان و الدحیل که می توانست میدان رویارویی شجاع خلیل زاده و رامین رضاییان باشد، در حالی برگزار شده که نام شجاع اصلا در لیست الریان نیامد اما در عوض یک بازیکن ایرانی دیگر نیمکت نشین این تیم قطری بود.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه الریان قطر که هفته گذشته شجاع خلیل زاده را به خدمت گرفت، هنوز نام این بازیکن را در فهرست رسمی خود وارد نکرده چرا که آنها می ترسند با شکایت رسمی باشگاه پرسپولیس دچار محرومیت شوند و به همین دلیل، ابتدا از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا استعلام گرفته اند تا در صورت بی خطر بودن ثبت قرارداد با شجاع خلیل زاده که قراردادش را با پرسپولیس یکطرفه فسخ کرد، او را وارد لیست تیم خود کنند.

 به گزارش تابناک ورزشی، اگر موانع قانونی تا قبل از بازی امشب الریان و الدحیل برطرف می شد، بازی امشب این دو تیم که از ساعت 20:15 در دوحه آغاز شده، صحنه رویارویی رامین رضاییان و شجاع خلیل زاده بود و فوتبالدوستان ایرانی یک دوئل پارسی را در لیگ ستارگان قطر دنبال می کردند اما امشب در حالی که رامین رضاییان با شماره 11 در ترکیب الدحیل قرار گرفت که یک ایرانی دیگر به نام علی فریدون شاه حسینی روی نیمکت الریان قطر نشسته بود.

رامین در آخرین دقیقه بازی امشب گلزنی کرد و الدحیل را از بحران بزرگ فراری داد.

اما علی شاه حسینی که در فوتبال کشورهای عربی با اسم علی فریدون شناخته می شود یک فوتبالیست ایرانی کویتی است که از پدر و مادری ایرانی در کویت به دنیا آمده و سالهاست در قطر بازی می کند.

 این مهاجم 186 سانتی متری ایرانی که 28 ساله است، بعد از آن که 10 سال قبل در رده جوانان با پیراهن السالمیه آقای گل کویت شد، به فوتبال قطر نقل مکان کرد و از سال 2011 در عضویت تیم الشمال قطر بود. او فصل 2013/14 با 19 گل زده آقای گل لیگ دسته اول قطر شد و از آن به بعد هر سال به صورت قرضی در یک تیم لیگ ستارگان قطر بازی کرده که در فصل جدید هم به الریان منتقل شده است.

 علی فریدون حتی سال 2017 از سوی فیلیکس سانچز به تیم ملی قطر هم فرا خوانده شد و دو بازی ملی مقابل بحرین و عراق در تورنمنت خلیج همیشه فارس برای قطری ها انجام داد که هر دو بار هم به عنوان ذخیره معز علی به میدان رفت.

نظر شما