شناسهٔ خبر: 43555746 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پایگاه خبری «آکسیوس»:

ترامپ به دنبال قطع همکاری با مدیر اف‌بی‌آی، رئیس سیا و وزیر دفاع است

پایگاه خبری «آکسیوس» گزارش داد که رئیس‌جمهوری آمریکا فهرستی از افرادی را تهیه کرده است که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری، در دولت بعدی با آنها همکاری نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، پایگاه خبری «آکسیوس» گزارش داد که رئیس‌جمهوری آمریکا فهرستی از افرادی را تهیه کرده است که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری، در دولت بعدی با آنها همکاری نخواهد کرد.

دو منبع آگاه در این خصوص اعلام کردند که «کریستوفر ری» مدیر اداره تحقیقات فدرال (اف‌بی‌آی)، «جینا هسپل» رئیس آژانس مرکزی اطلاعات (سیا) و «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا از جمله این افراد هستند.

به گفته یکی از این منابع، مدیر اف‌بی‌آی و رئیس سیا از مدت‌ها قبل برای ترامپ و حلقه نزدیکانش قابل اعتماد نیستند و اگر به دلیل چالش‌های پیش از انتخابات نبود، خیلی پیش از اینها، این افراد را اخراج کرده بود.

در ادامه آمده است که ترامپ همچنین در محافل خصوصی اعلام کرده است که رضایت چندانی از عملکرد «ویلیام بار» وزیر دادگستری خود ندارد، اما نام او در این فهرست نیست.

عملکرد «بتسی دووس» وزیر آموزش آمریکا نیز مورد تأیید ترامپ نیست ولی برکناری وی در مقایسه با گزینه‌هایی مانند هسپل، چندان در اولویت نیست.

 

 

 

نظر شما