شناسهٔ خبر: 43555513 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

یک مقام مسئول در وزارت صمت:

امکان صدور بیش از یک پروانه صنعتی در پلاک ثبتی فراهم شد

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: امکان صدور بیش از یک پروانه صنعتی در پلاک ثبتی فراهم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزرات صنعت، معدن و تجارت، احمد تشکینی گفت: پیرو درخواست‌های فعالان اقتصادی و نیز با تعامل و همکاری هیئت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، مصوبه‌ای از طرف این هیئت ابلاغ شد.

وی ادامه داد: به منظور بهره برداری از ظرفیت‌های بلا استفاده موجود به خصوص در شرایط کنونی که جهش تولید در اولویت اجرایی قرار دارد، ضرورت دارد از امکانات ایجاد شده به طور بهینه و با راندمان بالاتری بهره برداری کرد.

تشکینی افزود: بر اساس این بند وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف شد به منظور بهره برداری از ظرفیت‌های بلااستفاده نسبت به صدور یک یا چند مجوز برای متقاضی یا متقاضیان در یک پلاک ثبتی یا یک کد پستی، مشروط به توافق مالک یا مالکان و ذی نفعان آن پلاک ثبتی و تعیین حدود زمین و یا محل استقرار و امکانات میان طرفین حسب مورد با رعایت دستورالعمل صدور جواز تأسیس، پروانه بهره برداری و قوانین و مقررات محیط زیست، سلامت و ایمنی برای مدت یک سال اقدام کند.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اعتبار مجوز مزبور تا زمان استمرار اجاره نامه پابرجا خواهد بود.

نظر شما