شناسهٔ خبر: 43552635 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

ابنا شهرستان‌ها ـ رشت

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان: مراسم‌های مذهبی در راستای تبیین حکومت دادگستر امام زمان (عج) برپا شود

ابنا

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه باید در مسیر ولایت و امامت حضرت مهدی(عج)، جز شیعه‌های تمدن‌خواه عصر غیبت باشیم، گفت: برگزاری مراسم‌های مذهبی در راستای تبیین حکومت دادگستر امام زمان (عج)، اقدامی پسندیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ حجت‌الاسلام و المسلمین «سعید مهدوی» امروز یکشنبه 4 آبان، در جمع مسئولان هیئات مذهبی شهرستان رشت، با اشاره به اینکه سالروز آغاز امامت امام زمان(عج)، اظهار کرد: لازم است اهل ایمان در آشنایی با اقتضای زمان و مکان برای تعجیل فرج حضرت مهدی (عج)، ضمن دعا کردن تمام حرکات و رفتارهای زندگی خود را برای ظهور و حاکمیت امام زمان(عج) در آخرالزمان آماده کنند.

حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین خصائص شیعه با معرفت و تمدن‌خواه، این است که بتواند دشمن‌شناس و زمان‌شناس باشد، تاکید کرد: شیعیان با اینکه باید زمان خود را خوب بشناسند، باید با دشمنان دین و آرمان و مکتب خود هم آشنایی داشته باشد.

وی ادامه داد: شیعه براساس این آشنایی باید حرکات فرهنگی و هر نوع اظهار عقیده و ظهور و بروز خود را با آرمان مهدویت تنظیم کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه حواسمان باید جمع باشد چرا که دشمنان مهدویت یعنی صهیونیست‌ها می‌خواهند با ادبیات اختلاف‌انگیز در امت اسلامی و در جهان مستضعفین زمینه تسلط دائمی سلطه استکبارانه خود را پیگیر باشند، افزود: یکی از آن توطئه‌های قدیمی دشمنان قرآن و اسلام، اختلاف‌افکنی‌هایی بود که در قالب‌های مختلف انجام می‌گیرد و خوب است همه اهل ایمان، هیات‌های مذهبی، مداحان، سخنرانان، روحانیون، اهل تبلیغ و همه ارادتمندان اهل‌بیت(ع) مواظب باشند که از برگزاری هرگونه مراسم، اظهارنظر و حرکتی که بخواهد به وحدت امت مسلمان صدمه وارد کند، جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه امام زمان(عج) و اهل‌بیت(ع) از شیعه‌ای که شان مکتب اهل بیت(ع) را رعایت نکند و به هر صورتی در قالب ابراز محبت‌های کور اسرائیلی موجب وهن شود، رضایت ندارند، خاطرنشان کرد: خوب است همه تشکل‌های مردم‌نهاد، هیات‌های مذهبی، مجموعه‌های دینی، شخصیت‌های اثرگذار فرهنگی و اجتماعی در مسیر حرکت دشمنان اسلامی حرکت نکنند و به سرور و شادی مربوط به آغاز امامت صاحب‌الزمان(عج) بیشتر توجه کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعید مهدوی تاکید کرد: پسندیده است که بسیاری از مجالس و هیات‌های مذهبی امشب، فردا و روزهای آینده در رابطه با حکومت دادگستر امام زمان(عج) برگزار شود تا در دام فرقه تشیع لندنی و امثال فرقه‌هایی که مورد توجه رسانه شیطان‌صفت بی‌بی‌سی و رسانه‌های اختلاف‌افکن صهیونیستی هستند، گرفتار نشوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه باید در مسیر ولایت و امامت حضرت مهدی(عج)، جز شیعه‌های تمدن‌خواه عصر غیبت باشیم، گفت: در تمام محافل دینی، باید توجه مردم در این اوضاع سخت کرونا با مختصات مطلوب دینی فرهنگ اهل‌بیت(ع) تعریف شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید به اعمال سلیقه‌های دست‌ساز جعلی دستگاه صهیونیست و انگلیسی‌ها تن دهیم و در برابر آن‌ها باید قیام مومنانه داشته باشیم، اذعان کرد: بهترین فرهنگ‌سازی در این روزها، ایجاد فضای فرهنگی برای حاکمیت نهضت مهدویت و توجه به کلام مقام معظم رهبری است.

---------------

پایان پیام/ 344

نظر شما