شناسهٔ خبر: 43552604 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لیگ فوتبال فرانسه/ قعرنشینان شگفتی ساز شدند

هفته هشتم رقابت‌های لوشامپیونه با برتری تیم‌های قعرنشین پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هشتم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) عصر امروز (یکشنبه) با برگزاری ۴ بازی پیگیری شد.

بوردو ۲ - نیم المپیک صفر

تیم‌های فوتبال بوردو و نیم المپیک عصر امروز در چارچوب رقابت‌های لوشامپیونه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود بوردو به پایان رسید.

در این بازی بوردو از ابتدا توپ و میدان را در اختیار داشت، اما در گلزنی تا دقیقه ۸۰ ناکام بود. "جیمی بریاند" در دقیقه ۸۰ با گلزنی از روی نقطه پنالتی طلسم این بازی را شکست. ۲ دقیقه بعد "اودین" گل دوم بوردو را به ثمر رساند تا تیر خلاص را بر پیکره بی جان نیم المپیک شلیک کند.

بوردو با این پیروزی به رده هشتم جدول صعود کرد و نیم المپیک هم در رده شانزدهم باقی ماند.

برس صفر - استراسبورگ ۳

تیم‌های فوتبال برس و استراسبورگ عصر امروز در چارچوب رقابت‌های لوشامپیونه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود استراسبورگ به پایان رسید.

اگرچه بازیکنان برس در این بازی با ثبت مالکیت ۶۳ درصد، توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما این استراسبورگی‌ها بودند که با استفاده از موقعیت‌های گلزنی خود به پیروزی رسیدند.

"دیالو" در دقیقه ۲۶، "لالا" در دقیقه ۴۰ و از روی نقطه پنالتی و "آخورکه" در دقیقه ۶۸ گل‌های استراسبورگی‌ها را به ثمر رساندند.

استراسبورگ با این پیروزی با کسب ۶ امتیاز به رده ۱۸ جدول صعود کرد و برس هم با ۹ امتیاز در رده ۱۴ باقی ماند.

متز ۲ - سنت اتین صفر

تیم‌های فوتبال متز و سنت اتین عصر امروز در چارچوب رقابت‌های لوشامپیونه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود متز به پایان رسید.

در این بازی اگرچه بازیکنان سنت اتین ۶ شوت به سمت دروازه حریفشان ثبت کردند و آمار بهتری داشتند، اما این ضربات برای آن‌ها حاصلی نداشت و بازیکنان سنت اتین از ۳ ضربه خود در این بازی ۲ گل ساختند.

"بولایا" در دقیقه ۵ و "سیسوکو" در دقیقه ۷۸ و به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا متز برنده این بازی شود.

متز با این پیروزی به رده نهم جدول صعود کرد و سنت اتین هم با شکست خود به رده ۱۳ تنزل کرد.

مون پلیه صفر - رنس ۴

تیم‌های فوتبال مون پلیه و رنس عصر امروز در چارچوب رقابت‌های لوشامپیونه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۴ بر صفر به سود رنس به پایان رسید.

بازیکنان رنس در این بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند و بر خلاف نتایج ضعیفی که در چند هفته گذشته گرفته بودند، فوتبالی مالکانه و منطقی بازی کردند تا به پیروزی برسند.

البته "هیلتون" بازیکن مون پلیه در دقیقه ۷ با خطا بر روی بازیکن حریف یک پنالتی به رنس هدیه داد و خودش هم از زمین بازی اخراج شد تا ۱۰ نفره شود، اما او تنها اخراجی تیمش نبود و در دقیقه ۴۳ "لتالک" هم از زمین اخراج شد تا کار برای مون پلیه سخت‌تر شود.

"دیا" بازیکن رنس در دقایق ۸، ۱۳ و ۵۶ سه گل برای تیمش به ثمر رساند. "امبوکو" هم در دقیقه ۳۲ دیگر بازیکن گلزن رنس بود.

رنس با کسب این ۳ امتیاز از قعر جدول جدا شد و در رده نوزدهم ایستاد. مون پلیه هم با پذیرش شکست در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما