شناسهٔ خبر: 43552062 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رای پرسپولیسی ها به کنعانی زادگان در نظرسنجی AFC؛ شجاع خلیل زاده با اختلافی فاحش پشت سر همبازی سابقش!

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- هواداران پرسپولیس در اولین واکنش به جدایی شجاع خلیل زاده، در نظر سنجی AFC به کنعانی زادگان رای دادند
به گزارش آریا، هواداران پرسپولیس با رای دادن به کنعانی زادگان در نظر سنجی AFC به جدایی مدافع محبوب خود واکنش نشان دادند. سایت AFC پس از آن كه بهترین دروازه بان منطقه غرب را در نظر سنجی مشخص كرد و حامدلک با  اختلافی فاحش اول شد، حالا به دنبال معرفی خط دفاعی منتخب آسیا است. بر همین اساس سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نظرسنجی خود برای انتخاب تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه غرب امروز یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین مدافعان این رقابت ها به راه انداخت.
در این نظرسنجی AFC به معرفی نامزدهای 3 پست خط دفاعی یعنی مدافع راست، چپ و میانی در لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه غرب پرداخت و 4 مدافع پرسپولیس در میان نامزدها قرار گرفتند. در سمت چپ سعید آقایی یكی از گزینه هاست. در سمت راست هم سیامک نعمتی حضور دارد. در دفاع وسط هم نام دو مدافع پرسپولیس یعنی شجاع خلیل زاده و محمدحسین كنعانی زادگان در كنار بن عطیه و مادو به چشم می خورد. تنها بخشی كه دو بازیکن ایرانی حضور دارند.
اما نکته جالب این نظر سنجی این است که در این بخش، رای به سود كنعانی زادگان بوده و شجاع خلیل زاده با اختلافی فاحش پشت سر همبازی سابقش قرار گرفته است. اتفاقی که نشان می دهد جدایی شجاع خلیل زاده خیلی زود جایگاه او را بین هواداران پرسپولیس متزلزل کرده و محبوبیت او بین پرسپولیسی ها به شدت کاهش پیدا کرده است. هرچند حضور مهدی بن عطیه بین دفاع وسط ها درحالی که همراه با الدحیل در همان مرحله  گروهی حذف شد در نوع خود جالب به نظر می رسد.
به نظر می رسد این اولین واکنش هواداران پرسپولیس به جدایی شجاع خلیل زاده است. مدافعی که طی چند سال اخیر با حضور در پرسپولیس در تمام نظر سنجی ها رتبه اول را به خود اختصاص داده و به محبوبیت عجیب و غریبی بین پرسپولیسی ها دست یافته بود. شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان نامزد بهترین مدافع میانی، سعید آقایی نامزد بهترین دفاع چپ و سیامک نعمتی نامزد بهترین دفاع راست لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب شدند.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نظرسنجی خود برای انتخاب تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه غرب امروز یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین مدافعان این رقابت‌ ها به راه انداخت. در این نظرسنجی AFC به معرفی نامزدهای 3 پست خط دفاعی یعنی مدافع راست، چپ و میانی در لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه غرب پرداخته شد. 4 مدافع پرسپولیس در میان نامزدها قرار گرفتند. سیامک نعمتی در میان نامزدهای مدافع راست، شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان نامزد بهترین مدافع میانی و سعید آقایی نامزد کسب بهترین دفاع چپ شد.
حامد لک دروازه ‌بان پرسپولیس با اختلاف به عنوان بهترین دروازه‌ بان لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب انتخاب شد. دروازه بان پرسپولیس در نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بهترین گلر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب انتخاب شد. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با پایان یافتن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب تا دیدار فینال، اقدام به نظرسنجی از کاربران خود برای انتخاب بهترین دروازه ‌بان بازی‌ های این منطقه کرد.
حامد لک از پرسپولیس، برد جونز دروازه ‌بان النصر عربستان، کاسیو دروازه ‌بان التعاون عربستان، ماجد ناصر دروازه ‌بان شباب الاهلی امارات و سعد الشیب دروازه ‌بان السد قطر گزینه ‌های این نظرسنجی بودند. بعد از گذشت حدود یک هفته، این نظرسنجی به پایان رسید و در نهایت حامد لک با اختلاف و با 97 درصد آرا به عنوان بهترین دروازه ‌بان انتخاب شد. برد جونز دروازه ‌بان النصر هم دو درصد آرا را به خود اختصاص داده است. در این نظرسنجی 217 هزار 781 نفر شرکت کردند. پرسپولیس ایران با غلبه بر النصر عربستان به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافته است و در انتظار تعیین حریف خود از شرق آسیا است.

نظر شما