شناسهٔ خبر: 43552055 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان به دنبال جوانگرایی و اثبات توانمندی مربیان بومی است

گروه استان‌ها- تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان در نقل و انتقالات این فصل با جوان گرایی به دنبال اثبات توانمندی مربیان بومی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، تیم نوپای سیرجانی‌ها حالا پس از گذشت یک سال از حضورش در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران با تجربه اندوزی از این مسابقات دومین حضور خود در لیگ یک کشور را تجربه می‌کند. قاسم شهبا سرمربی جوان و جسور تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان که سال گذشته به نسبت آمار قابل قبولی را برای خودش و تیمش به ثبت رساند، حالا در فصل پیش رو به دنبال ارائه فوتبال کیفی‌تر و کسب نتایجی بهتر در قیاس با سال گذشته است.

سیرجانی‌ها در سوی دیگر یک کادر مدیریتی آرام و بدون حاشیه را در کنار خود می‌بینند، جواد هندیزی یکی از جوان‌ترین مدیران فوتبالی حاضر در لیگ یک فوتبال ایران حالا به نسبت فصل گذشته یک دستاورد بزرگ با خود به همراه دارد، او به اندازه یک سال بار تجربی‌اش در فوتبال افزوده شده و حالا با برخورداری از فاکتور تجربه و ابزار موجود تلاش خوبی در زمینه حفظ اسکلت تیم و تقویت آن انجام داده است.

روی کاغذ همه شرایط برای شروع خوب سیرجانی‌ها فراهم بوده است و آن گونه که به نظر می‌رسد ترکیب مدیریتی و فنی هندیزی، شهبا و بازیکنان این تیم را باید در فصل پیش رو به عنوان یکی از چهره‌ها و پدیده‌های لیگ پیش بینی کرد.

با هم نگاهی به نقل و انتقالات این تیم در فصل جدید خواهیم داشت.

امین عباسی

این مدافع، فصل گذشته عضو تیم نود ارومیه بوده است. وی در بازی‌های فصل گذشته برای نودی‌ها 3 گل و یک پاس گل به ثمر رسانده است. عباسی سابقه عضویت در تیم‌های بادران و سیاه جامگان مشهد را هم دارد.

شاهین شفیعی

این هافبک 32 ساله فصل گذشته عضو تیم بادران بود و حالا با امضای قراردادی به جمع آرمان گهری‌ها پیوسته است. وی سابقه بازی در صبای قم، گسترش فولاد تبریز، داماش و شاهین بوشهر را دارد.

مرتضی حسین‌زاده

مهاجم فصل گذشته آرمان گهری‌ها قرارداد خود را با این باشگاه به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد. این بازیکن فصل گذشته تنها در 2 بازی برای سیرجانی‌ها به میدان رفته و 2 بار هم برای این تیم موفق به گلزنی شده است.

جعفر برزگر

هافبک دفاعی و 27 ساله فصل گذشته آرمان گهری‌ها نیز قرار داد خود را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرده است. این بازیکن سابقه بازی در ماشین سازی و پرسپولیس را هم دارد.

بلال میرزاعلی

این مهاجم 23 ساله که فصل پیش آرمان گهر قرار داد خود را با این تیم برای یک فصل دیگر تمدید کرده است.

روزبه سینکی

گلر 34 ساله و موفق فصل گذشته آرمان گهری‌ها برای یک فصل دیگر قراردادش را با سیرجانی‌ها تمدید کرد.

حسین مددی

حسین مددی مدافع چپ و 26 ساله فصل پیش تیم نیروی زمینی با قرارداد یک ساله به آرمان گهر ملحق شد.

علی شهسواری

 جوان موفق فوتبال سیرجان که در چند سال گذشته توانسته بود با حضور در تیم ملی امید و باشگاه پیکان به شهرت برسد در این فصل به جمع نفرات آرمان گهر اضافه شده است. شهسواری در دو سال اخیر مصدومیت‌های زیادی را تجربه کرده است. این بازیکن 22 سال سن دارد و در پست دفاع راست بازی می‌کند.

اسماعیل کیانی

 مهاجم فصل پیش آرمان گهر قرارداد خود را با این باشگاه یک فصل دیگر تمدید کرد. کیانی 34 ساله و اصالتی کرمانشاهی دارد.

رضا حیدری

رضا حیدری دروازه بان فصل پیش نیروی زمینی با قراردادی یکساله به آرمان ملحق شد. این دروازه‌بان سابقه عضویت در مس کرمان، ماشین سازی و نیروی زمینی را دارد.

حسن شوشتری

حسن شوشتری هافبک 28 ساله و قائم شهری فصل پیش آرمان گهر قرارداد خود را با این باشگاه به مدت یک فصل تمدید کرد.

سجاد حسامی

مهاجم فصل گذشته آرمان گهر سیرجان قرار داد خود را با این تیم برای یک فصل دیگر تمدید کرد. حسامی با وجود آنکه در فصل گذشته فرصت بازی کردن زیادی نداشت اما در نهایت برای آرمان گهر 2 بار گلزنی کرد. این بازیکن در دوران حضور بلاژویچ در مس کرمان از نفرات مورد علاقه وی بشمار می‌رفت.

امیر محمودآبادی

امیر محمودآبادی هافبک خوش تکنیک و با سابقه تیم آرمان گهر قرارداد خود را با این باشگاه به مدت یک فصل تمدید کرد. محمود آبادی از بازیکنان تاثیر گذار و کلیدی قاسم شهبا محسوب می‌شود.

مجید خواجویی

این هافبک سیرجانی که در لیست نفرات زیر 23 سال آرمان گهر جای دارد قرارداد یکساله جدیدی را با  این تیم به ثبت رساند.

میلاد صادقیان

مدافع با سابقه سیرجانی‌ها قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با آرمان گهر تمدید کرد.

علی محمدی

هافبک 31 ساله فصل گذشته گل ریحان البرز با قرار داد یکساله به آرمان گهر سیرجان پیوسته است.

عباس پورخسروانی

مهاجم خوش اخلاق و مطرح آرمان گهر که در فصل گذشته با به ثمر رساندن 8 گل و 6 پاس گل در بین ترین‌های آرمان گهری‌ها قرار گرفته بود قرارداد یکساله جدیدی با آرمان گهری به امضا رسانده است. این بازیکن 33 سال سن دارد و تجربه حضور در لیگ برتر فوتبال ایران با تیم‌های شاهین بوشهر، فولاد خوزستان و پدیده مشهد را دارد.

ایمان رازانی

مدافع چپ فصل گذشته آرمان گهر نیز با عقد قراردادی جدیدی در این فصل بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.

علی نظری

مهاجم سابق تیم‌های شهرداری بوشهر و تبریز با قراردادی راهی آرمان گهر شد. این بازیکن 30 سال سن دارد.

بهمن کامل

مدافع فصل قبل نود ارومیه با امضای قراردادی شاگرد قاسم شهبا در رقابت‌های فصل آتی شد. این بازیکن 34 سن دارد.

کادر مدیریتی و فنی

مدیرعامل: جواد هندیزی

غلام رضا رضایی: مدیر تیم

سرمربی: قاسم شهبا

مربیان: امجد شکوه‌مقام - پیمان قاسمی - اصغر گلزاری - محسن علی‌بیگی

مربی دروازه‌بان‌ها: الیاس نکونام

پزشک تیم: بهنام فرشیدی

مدیر رسانه: علوی

ماساژور: روح‌الله بالاهنگ

تدارکات: صادق صادقی - رسول نوری

گزارش از عباس آقاملائی

انتهای پیام/511/ی

نظر شما