شناسهٔ خبر: 43551859 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

ترامپ تئوری تقلب انتخاباتی را دوباره تکرار کرد!

رئیس جمهور آمریکا معتقد است اشتباهات رای گیری در ایالت پنسیلوانیا اقدامی تعمدی از سوی فرماندار این ایالت است.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در فاصله کمتر از ده روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور، کارزار اتهام زنی خود علیه رقبای دموکراتش را تشدید و بر شائبه تقلب در انتخابات تاکید کرد.

رئیس جمهور آمریکا اوایل روز یکشنبه به وقت محلی در پیامی در حساب توییتری خود اشتباهات در روند رای گیری در ایالت پنسیلوانیا را اقدامی عامدانه از سوی دموکرات‌ها توصیف کرد.

در پیام ترامپ آمده است: به عقیده من، اشتباهات رای گیری در پنسیلوانیا، تعمدا از سوی فرماندار دموکرات آنجا رخ داد. (این اقدام) جمهوری خواهان و بویژه شان پارنل (نامزد جمهوری خواهان در انتخابات کنگره) را در معرض خطر قرار می‌دهد.

ترامپ که در ترویج تئوری‌های توطئه نبوغ ویژه‌ای دارد، در ادامه افزود: باید سریعا درباره فساد سیاسی در پنسیلوانیا تحقیقاتی انجام شود. ضمن اینکه اوضاع در فیلادلفیا از کنترل خارج شده است.

رئیس جمهور آمریکا که کارنامه عملکرد سیاسی او در مدت چهار سال حضور او در کاخ سفید و به طور خاص در یک ساله منتهی به انتخابات ریاست جمهوری، آورده قابل اعتنایی برای او در روز انتخابات فراهم نکرده، از ماه‌ها پیش به این سو تلاش کرده تا شائبه تقلب در انتخابات نوامبر را در اذهان عمومی آمریکا تقویت کند. در حالیکه کرونا کماکان به جولان مرگبار خود در آمریکا ادامه می‌دهد، ترامپ اعتقادی به رای‌گیری پستی ندارد و همواره از حامیان خود خواسته تا انتخابات را به صورت حضوری برگزار کنند.

نظر شما