شناسهٔ خبر: 43551209 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

قدرت خرید مردم شدیدا کم شده است / روایت یک نماینده

نماینده مردم تهران گفت: در حال حاضر دلال‌ها بازار را مدیریت می‌کنند و هیچ فرد یا سازمانی بر این اوضاع نظارت و کنترل ندارد.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند:

قدرت خرید مردم از سال پیش تاکنون یک سوم شده/دلال‌ها بازار را اداره می‌کننداقبال شاکری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به افزایش قیمت مصالح ساختمانی اظهار کرد: متاسفانه در چند وقت اخیر بازار‌ رها و از تسلط و کنترل دولت خارج شده است.

وی ادامه داد:  قدرت خرید مردم نسبت به سال ۹۸، به یک سوم کاهش یافته است و دولت هم برای ترمیم این موضوع برنامه‌ای نداشته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی مدیران دولتی انتظار دارند که مجلس برنامه ارائه کند تا آنها اجرا کنند تا از شرایط فعلی خارج شویم، در صورتی که مجلس ناظر است و باید دولت برنامه ارائه دهد و مجلس بر آن نظارت کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه دولت هیچ برنامه‌ای برای برون رفت از وضعیت فعلی ندارد، گفت: مشکل اساسی کشور امروز این است که دچار بی‌برنامگی شده‌ایم. رئیس جمهور خودش را در نهاد ریاست‌جمهوری حبس کرده و بیرون نمی‌آید تا از نزدیک مشکلات مردم را ببیند.

شاکری گفت: در حال حاضر دلال‌ها بازار را مدیریت می‌کنند و هیچ فرد یا سازمانی بر این اوضاع نظارت و کنترل ندارد، امروز اقتصاد کشور به گونه اداره می‌شود که ضد مردم است.


 

نظر شما