شناسهٔ خبر: 43550965 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

پیام مدیرکل ورزش و جوانان البرز به مناسبت هفته پدافند غیر عامل

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پیامی فرارسیدن هفته پدافند غیر عامل را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ در این پیام آمده است:
پیشرفت و توسعه هر کشوری در گرو حفظ میراث و دستاوردهای مادی و معنوی و حاصل تلاش مردم آن جامعه می باشد.
مصون سازی و کاهش آسیب پذیری زیر ساخت های اصلی کشور در راستای افزایش امنیت و حفاظت از مردم در برابر انواع تهدیدات از مهمترین رویکردهای پدافند غیر عامل به شمار می‌رود.
فرهنگ سازی و ایجاد باور عمومی در خصوص ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیر عامل و انجام اقدامات دفاع غیر عامل در جهت مقابله با تهاجمات خصمانه و کاهش خسارات ناشی از بلایای طبیعی و غیر طبیعی و پیشگیری از تلفات انسانی یکی از موضوعات بنیادی است که وسعت و گسترش آن کلیه زیرساخت ها و مراکز حیاتی و حساس و مهم را در هر کشوری دربر می گیرد.
پدافند غیرعامل مجموعه اقداماتی است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابله با تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن می‌گردد .
بی تردید هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی خواهد بود تا کلیه مسئولین و مدیران میهن عزیز ایران اسلامی با اندیشه ای راهبردی این وظیفه ملی را که در منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نیز بر آن تاکید گردیده است و محققاً کاهش آسیب پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل کننده مدیریت بحران در شرایط خاص و ویژه را به دنبال خواهد داشت، سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.
اینجانب به نوبه ی خود فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل را به فعالان این عرصه تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون همگان را در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ سازی در خصوص ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیرعامل در بین آحاد جامعه از خداوند متعال خواستارم.
مجتبی جانعلی
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز

نظر شما