شناسهٔ خبر: 43546633 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

استاندار کرمانشاه خبر داد:

مرکز شبانه روزی فوریت های رسيدگي به مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری راه اندازی می‌شود

استاندار كرمانشاه گفت: فعاليت مركز شبانه روزي فوريت هاي رسيدگي به مشكلات واحدهاي توليدي و اقتصادي از روز يكشنبه (4 آبان ماه) به منظور تسهيل و رفع موانع توليد و تسريع در امور سرمايه گذاري در كرمانشاه آغاز مي شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ هوشنگ بازوند در بیست و ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت:  تحریم های ظالمانه و شرایط کرونا موجب شده تا کشور از نظر اقتصادی در شرایط مطلوبی نباشد و رفع مشکلات نیازمند کار شبانه روزی است. 

 بازوند با اشاره به حضور رزم حسینی به عنوان وزیر صمت، افزود: در گذشته بررسی مصوبات استانها در ستاد ملی تسهیل گاهی تا هفت ماه به طول می‌انجامید و در برخی موارد هم عملی نمی شد اما در حال حاضر این مهم به مدیران جهادی و با تجربه محول شده است که می تواند گامی مهم در این زمینه باشد

مدیر ارشد استان کرمانشاه با اشاره به راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های واحدهای تولیدی در استان عنوان کرد: وقتی صحبت از شبانه روزی بودن این مرکز می شود نشان دهنده تلاش شبانه روزی در کشور برای رفع موانع تولید و بهبود کسب و کار است

وی با بیان اینکه ممکن است این مرکز نقص هایی داشته باشد، ادامه داد: راه اندازی این مکان کار ارزشمندی است چرا که صنعت و صنعتگران احساس می کنند دولت به دنبال حل مشکلات آنها است

بازوند خاطر نشان کرد: دستگاه های اجرایی باید توجه داشته باشند که نمایندگان خود در مرکز شبانه روزی فوریت های واحدهای تولیدی را از میان افراد کارآزموده، مجرب و دارای اختیار انتخاب کنند تا بتوانند مشکلات را حل و فصل کنند  و اگر چنانچه گزارشی مبنی بر عدم ارائه خدمات مناسب این نمایندگان گزارش شود، خود مدیر کل و یا معاونان وی باید در این مرکز حضور پیدا کنند. 

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه راه اندازی این مرکز تا مقداری حجم کار ستاد تسهیل را کاهش می دهد، اضافه کرد: باید از طریق صدا و سیما، رسانه ها، فضای مجازی، تبلیغات محیطی و ... اطلاع رسانی لازم به مردم در زمینه راه اندازی این مرکز صورت گیرد.

بازوند عنوان کرد: باید از روز دوشنبه شاهد راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های واحدهای تولیدی استان باشیم و به سمت حل مشکلات واحدها گام برداریم.

نظر شما