شناسهٔ خبر: 43546439 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

زامهران: فکری در استقلال موفق می‌شود

تسنیم

حسین زامهران، مدافع - هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد که انتخاب وحید فاضلی به عنوان سرمربی این تیم، انتخاب هوشمندانه‌ای بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، حسین زامهران درباره دیدار دوستانه نساجی مازندران برابر شهرخودرو گفت: ما دو روز بعد از بازی دوستانه مقابل هوادار، در مشهد برابر شهر خودرو قرار گرفتیم. در نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک جلو بودیم، اما در نیمه دوم تغییراتی در تیم ایجاد شد و سرمربی قصد داشت شرایط تمامی بازیکنان را مورد بررسی قرار بدهد. در نهایت بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ باختیم، اما این اولین شکست ما در بازی‌های دوستانه بود. البته نکته مهم این بود که کادر فنی از شرایط تیم شناخت پیدا کند، ما امسال تیم خوبی داریم و می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. 

بیشتر بخوانید:

برتری شاگردان فکری مقابل هوادار

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا جدایی بازیکنان تاثیرگذار نساجی به این تیم ضربه نخواهد زد؟» تصریح کرد: طبیعتا وقتی یک تیم نفرات تاثیرگذارش جدا شوند، شاید دچار مشکل شود. این موضوع باعث شد نساجی خیلی زود تمریناتش را شروع کند تا بازیکنان جدید و نفرات فصل گذشته بتوانند خیلی زود به هم هماهنگ شوند. شاید خریدهای ما نسبت به فصل گذشته کم نام و نشان باشند، ولی از لحاظ فنی کیفیت خوبی دارند و می‌توانند به تیم کمک کنند.

مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص اینکه آیا انتخاب وحید فاضلی به عنوان جانشین محمود فکری، انتخاب پُرریسکی نبود، خاطرنشان کرد: برای محمودخان آرزوی موفقیت دارم و مطمئن هستم ایشان در استقلال موفق خواهد شد. فکر می‌کنم باشگاه بعد از جدایی فکری بهترین تصمیم را گرفت و انتخاب فاضلی به عنوان جانشین فکری هوشمندانه بود. اگر یک مربی دیگر می‌آمد طبیعتا کار سخت تر می‌شد، ولی فاضلی با شرایط تیم آشنا است، امیدوارم با این مربی نتایج خوبی بگیریم.

نظر شما