شناسهٔ خبر: 43545060 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

فال روزانه شخصی / 4 آبان + فیلم

صاحب‌خبر -

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد تعطیلات خوبی را گذرانده اید و امروز بیش از همیشه احساس قدرت می کنید بنابراین هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند بر شما تاثیر بگذارد و ناراحت تان کند. حال زمان آن است که موانع موجود بر سر راهتان را بردارید و به سمت هدفی که مدت هاست در سر دارید، پیش روید. عشق تان دوست ندارد شما در خانه بمانید، پس دلش را نشکنید و به پشنهاد او گوش دهید و برای کمی خوشگذرانی به بیرون از خانه بروید. بد نیست گاهی از عادات روزمره زندگی دور شوید و کاری را که از آن لذت می برید، انجام دهید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد انتخاب بهترین مسیر گمراه کننده به نظر می رسد و ممکن است لازم باشد پیش از این که تصمیم بگیرید شروع به حرکت کنید. طبیعتاً حرکت به سوی جلو پیش از آن که کاملاً آماده شوید اصلاً جالب یا آسان نیست، اما می تواند یک تجربه ی دگرگون کننده در مسیر زندگی تان باشد. در طالع شما دیده می شود که زحل مقاومت نشان می دهد تا مثل یک کاتالیزور عمل نکند و به این ترتیب برای مدتی شما را به اعماق ناشناخته ی احساس می کشاند. خوشبختانه چیزی برای ترسیدن وجود ندارد و می توانید در این سفر جادویی چیزهای زیادی به دست آورید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد حوصله پاشدن از تخت را ندارید اما از آنجاکه کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، بهتر است که بلند شوید و دوشی بگیرید تا سر حال شوید. علاوه بر کارهای نیمه تمام، آدمهایی نیز هستند که به حضور یا حتی کمک شما احتیاج دارند. امروز یکی از دوستان تان با شما تماس گرفته و خبری را به گوش تان می رساند. اگر عاقلانه رفتار کنید، دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. برای تغییری در زندگی تان دودل هستید، پیشنهاد ما این است که پس از مشورت خیلی سریع تصمیم تان را بگیرید. شاید فردا همه چیز جور دیگری باشد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد امروز پیدا کردن یک راه میانه، به ویژه در مورد کارها و فعالیت های معمول روزانه تان کار سختی خواهد بود. برخی چیزها هستند که دوست دارید در آنها تغییر و بهبود ایجاد کنید، ولی ترجیح می دهید که این کار را به مرور زمان انجام دهید. ولی برای این که بتوانید اثراتی طولانی مدت بدست بیاورید باید تغییراتی اساسی در عادت های روزمره خود ایجاد کنید. زیر و زبر کردن همه چیز، آن هم اینقدر ناگهانی کمی افراط آمیز به نظر می رسد، ولی نتایجی که در دراز مدت بدست خواهید آورد ارزش این کار را دارند. مشکلی در رابطه عاطفیتان وجود دارد که مدت هاست حل نشده باقی مانده است، بجای سرزنش طرف مقابلتان خودتان دست به کار شده و برای حل آن اقدام کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز هیچ راهی جز جستجو برای پی بردن به حقیقت نخواهید داشت. در محل کارتان یک جای کار ایراد دارد و شما تا به این مشکل پی نبرید و این معما را حل نکنید نمی توانید آرام بنشینید. حتی اگر در راهتان به بن بست بخورید هم از تلاش برای پیدا کردن حقیقت دست برنخواهید داشت. البته نباید زیاد به خودتان فشار وارد کرده و سر خودتان را به درد بیاورید، عجله نکنید و با حوصله پیش بروید. یادتان باشد که ماه هیچ وقت پشت ابر باقی نمی ماند. انتظاراتی که از آینده خود دارید در مقایسه با شرایط اجتماعی فعلی شما خیلی زیاد هستند. ولی این بدان معنا نیست که باید از خواسته هایتان چشم بپوشید. ایده آل های خود را رها نکنید و راهی که قلبتان نشان می دهد را پیش بگیرید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد اگر چه اتفاقات بد زیادی را از سر گذراندید اما نباید همه را به دست فراموش بسپارید. شما شخصیت قوی و توانمندی دارید و برای چیزی که اکنون هستید زحمت های زیادی کشیده اید اما یادتان باشد که گذشته نیز بخشی از حال شماست. شاید بی گذشته ای که داشته اید هیچ گاه به این مرحله نمی رسیدید پس بهتر است هنگام تصمیم گیری، به خصوص در این شرایط، تمام جنبه های زندگی خود را چه در گذشته و چه در حال، چه خوب و چه بد، در نظر بگیرید. مطمئن باشید که اینگونه زندگی بیشتر به کام تان خواهد بود.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید شما معتقد هستید که در حال حاضر تنها راه ممکن برای این که بتوانید به جایی برسید این است که هدفی بدست آوردنی برای خودتان تعیین کرده و بدون توجه به آنچه دیگران فکر می کنند، با تمام وجود برای به دست آوردن آن تلاش کنید. با این همه بهتر است به جای آن که با کله شقی تمام روی نظرات خود پافشاری کنید به حرف های دیگران با دقت گوش کنید، شاید آنها بتوانند شما را از رفتن به مسیری اشتباه بازدارند. این که در رفتار خود با کسی که دوست دارید صداقت داشته باشید کار خیلی خوبی است، ولی گاهی لازم است حد و حدود را رعایت کنید. گاهی بد نیست بعضی از حرف ها را برای خودتان نگه دارید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد امروز زیاد خوصله ندارید شاید بدین دلیل است که می خواهید تمام کارهایی را که به عهده گرفته اید به اتمام برسانید اما بهتر است با خودتان صادق باشید و شرایط تان را درک کنید. برای آرامش خاطر به گلدان ها آب دهید و حیاط یا ایوان خانه تان را تمییز کنید. هر چه امروز با طبیعت ارتباط بیشتری برقرار کنید، برایتان بهتر خواهد بود. اگر در رابطه عاطفی خود به مشکل برخورده اید، سعی کنید خودتان آن را حل کنید و به دیگران نیز اجازه مداخله در کارهایتان را ندهید. منتظر یک سورپرایز از طرف شریک زندگی تان باشید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که امروز ممکن است روابط تان خسته کننده به نظر برسند، زیرا به نظر نمی رسد که بتوانید آرامش و سکونی را که به دنبال اش هستید پیدا کنید. شاید مسایل مالی وارد زندگی تان شوند و یک چرخش منفی در روابط شخصی تان ایجاد کنند. متأسفانه هیچ راه سریع و ساده ای برای خارج شدن از این وضع دشوار وجود ندارد. برای این که بتوانید به غرایزتان اطمینان کنید باید تمرین کنید و هیچ زمانی بهتر از آلان برای شروع کردن است.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است که امروز رفتار عجیب و غریب و غیر منتظره ی یک نفر ممکن است شما را غافلگیر کند. وضعیت شما شبیه به این است که ناخواسته یک نفر را به چالش کشیده باشید و حالا ندانید چکار باید بکنید. شما نمی خواهید طرف مقابلتان متوجه این بلاتکلیفی و حیرت زدگیتان بشود و می ترسید که احترام و اعتبار خود را از دست بدهید. ترسی به دل راه ندهید و با خونسردی با قضیه برخورد کنید. شما استعداد زیادی در استفاده از کامپیوتر و تکنولوژی دارید که تا پیش از این نسبت به آن بی توجه بوده اید، اکنون زمان خوبی برای شرکت در یک دوره ی آموزشی در این زمینه و بالا بردن مهارت ها و توانایی هایتان می توانید باشد. این کار فرصت های حرفه ای جدیدی را برایتان فراهم خواهد کرد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز شما خیلى پرمشغله هستید و زیاد از این موضوع راضى نیستید، اما اطرافیانتان هم فعالیتهاى شما را محدود کرده‌اند و به شما فرصت زیاد کار کردن را نمى‌دهند. فراموش نکنید که نگرش‌هاى شما به اندازه چیزهاى دیگر مى‌توانند در خوشبختى شما تأثیر داشته باشند. اگر شما شکایت کرده و غر بزنید مطمئناً روز خوبى نخواهید داشت. اما اگر انرژى‌هاى مثبت را جذب کنید و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهید روزى بسیار خوب و عالى خواهید داشت

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد امروز فعالیت های معنوی و ماورایی برای شما بسیار جذاب هستند و مطالعه در این زمینه می تواند اطلاعات جدید و جالبی را در اختیار شما قرار دهد. امروز در هر زمینه ای که مطالعه کرده و یا به هر نحو دیگری سعی در یادگیری داشته باشید موفق تر از همیشه خواهید بود. شما امروز نسبت به موضوعی که جلوی پیشرفتتان را گرفته است آگاهی پیدا کرده اید، اما این آگاهی برای حل این مشکل کافی نیست و باید به فکر راه چاره ای باشید. اگر بخواهید به عالم خیالات پناه ببرید هیچ چیزی حل نخواهد شد و باید به جای رویاپردازی دست به کار شوید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

نظر شما