شناسهٔ خبر: 43543776 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ملت ایران در مقابل زورگویی‌های آمریکا ایستادگی خواهد کرد

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان نشان از خوی استکباری ایالات متحده دارد و ملت ایران نیز همچنان در مقابل زورگویی‌های آمریکا ایستادگی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

 سید محمد مولوی به تحریم ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق ازسوی ایالات متحده آمریکا اشاره کرد و گفت: ایالات متحده آمریکا در سالیان اخیر شخصیت‌های حقیقی و حقوقی زیادی را مورد تحریم قرار داده و البته دلیل آن نیز کینه توزی و عداوت آمریکایی‌ها با جمهوری اسلامی ایران است.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان تاکید کرد: اگر ما حضور مستشاری در عراق داشتیم  به دلیل درخواست مقامات و مردم عراق بوده تا به مقابله با گروه‌های تکفیری در این کشور بپردازیم و آن را از دست آنها نجات دهیم که با موفقیت نیز صورت پذیرفت؛ بنابراین آمریکایی‌ها هیچ حقی ندارند در رابطه با مسائل دوجانبه ایران و عراق اظهار نظر کنند زیرا این کشورها با همدیگر دوست و همسایه هستند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان به دلیل ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در مقابل یکه‌تازی ایالات متحده بوده و مقامات آمریکایی باید متوجه باشند که تحریم‌ها هیچ خللی به اراده ملت در برابر زورگویی‌های امپریالیسم وارد نخواهد کرد.

 

نظر شما