شناسهٔ خبر: 43543683 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

ورود دادستانی به ماجرای مرگ یک جوان در جریان دستگیری توسط پلیس مشهد + عکس

فارس

 دادستان مشهد به ماجرای فوت یک جوان در جریان دستگیری توسط پلیس ورود کرد.

صاحب‌خبر -

دادستان نظامی استان خراسان رضوی از تشکیل پرونده ای در دادسرای نظامی درباره مرگ یک جوان در جریان دستگیری توسط مأموران نیروی انتظامی خبر داد.

 مهدی اخلاقی دادستان نظامی استان در این رابطه گفت: پرونده ای در این ارتباط در دادسرای نظامی خراسان رضوی تشکیل شده و خانواده متوفی نیز شکایت خود را به این دادسرا اعلام کرده اند.

وی افزود: معاون دادستان نظامی خراسان رضوی با حضور در پزشکی قانونی پس از کالبدشکافی، دستور نمونه برداری از ریه و بررسی تأثیر اسپری بر مرگ متوفی را صادر کرده است.

دادستان نظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: پرونده به شعبه بازپرسی دادسرای نظامی خراسان رضوی ارجاع و موضوع در 8 بند به ضابطان قضایی ارجاع شده تا در اسرع وقت، این واقعه را بررسی و گزارش کنند.

جوان مشهدی

منبع: فارس
عکس لو رفته قبل از عمل ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا روغن نباتی هم نایاب شد / آیا روغن هم سهمیه بندی می شود؟ عکس های18+ ریحانه پارسا لو رفت دعوای شدید الناز شاکردوست و سحر قریشی !+ فیلم جنجالی الناز شاکردوست کشف حجاب کرد ! + عکس دیده نشده خانه فوق لاکچری علی دایی همه را شگفت زده کرد ! + عکس دیده نشده صحبت های جنجالی بهاره رهنما درباره ازدواج دوم ! + فیلم راز جسد پیدا شده در دیوار فاش شد! + فیلم دلخراش دلار در سراشیبی سقوط بازیگر معروف زن درحال اسکیت بازی + عکس داغ متاهل ها بخوانند / وام مسکن افزایش یافت

برچسب‌ها:

نظر شما