شناسهٔ خبر: 43543635 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتدال | لینک خبر

آخرین افشاگری گل محمدی قبل از رفتن

صاحب‌خبر -
«اعتدال» مدیرکل پیشین ورزش و جوانان استان تهران گفت: مگر می شود یک رئیس هیات به جای چهار سال 12 سال رئیس هیات فوتبال استانی باشد. هر چند تا این لحظه پیگیر فسادهای سازمان یافته این هیات بودم اما هنوز به نتیجه ای نرسیدم.

به گزارش ایسنا، رضا گل محمدی در مراسم تودیع خود از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه به پایان آمد این دفتر اما حکایت ها همچنان باقی است اظهار کرد: چهار سال و سه ماه در خدمت ورزش و جوانان استان تهران بودم که در طی این مدت خیلی از کارها انجام شد و خیلی از کارها را نتوانستم به سرانجام برسانم.

وی درباره فساد صورت گرفته در هیات فوتبال تهران گفت: تا این لحظه پیگیری های زیادی صورت گرفته اما هنوز نتوانستیم به نتیجه خاصی برسیم. تا به امروز نیز به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران پیگیر بودم و بعد از این نیز به عنوان شهروند این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

وی اضافه کرد: صحبت من با رسانه ها این است که آنها تا به امروز چه کاری در این زمینه انجام داده اند. آیا توانستند مسئولان را متقاعد کنند که کار خلافی صورت گرفته است. مگر می شود یک رئیس هیات به جای چهار سال 12 سال رئیس هیات جایی باشد.

مدیرکل پیشین ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: یکی از خواسته های من این بود که باید مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران عضو شورای معاونین باشد و توجه ویژه ای به ورزش استان تهران صورت بگیرد که هنوز این مسئله نهایی نشده است.

گل محمدی افزود: از دیگر اقداماتی که در طی این مدت انجام شده است بازگرداندن شیرودی به تهران بود که مقدمات آن فراهم شده و منتظر نتیجه نهایی آن توسط دولت هستیم.

هیات فوتبال استان تهران بزرگترین مخاطب فوتبال را دارد و 99 درصد از فوتبالیست های کشور مربوط به استان تهران است و یک درصد آن را فوتبالیست های شهرستانی تشکیل می دهند که از این تعداد 95 درصد تقاضای برکناری هیات فوتبال استان تهران را کرده بودند و معتقد بودم فوتبال تهران به قهقرا رفته است. من معتقدم باید با فساد سازمان یافته هیات تهران همانند اجرای قانون برخورد شود. البته این موضوع را به تاج گفتم و در وزارت اطلاعات نیز این موضوع در حال پیگیری است و اگر صلاحیت برخی افراد تا به امروز اعلام نشده است به خاطر همین پیگیری هاست. من با اصل کار مشکل دارم نه با شخص.

وی با بیان اینکه ورزش تهران از سوی مجلس با نگاه ویژه دیده نمی شود، افزود: ورزش تهران جزو محروم ترین نقاط کشور است اما متاسفانه توجه جدی از سوی مجلس به ورزش استان تهران نمی شود.

ما در بخش سخت افزاری 92 پروژه عمرانی را تا به امروز افتتاح کردیم و تا به امروز هیچ کاری را نگذاشتیم بر روی زمین بماند. البته کرونا تا حدودی کار ما را از اسفند متوقف کرد و اجازه نداد مابقی کارها را به خوبی پیش ببریم. یکی از نقاط قوت ما در ورزش استان تهران این بود که سرانه تهران را از 48 سانتیمتر به 56 سانتیمتر افزایش دادیم. این عدد شاید پایین باشد اما برای 14 میلیون سرانه قابل توجهی است.

گل محمدی افزود: مجلس شورای اسلامی استان تهران را یک استان برخوردار می داند. در صورتی که این استان محروم ترین سرانه ورزش کشور را دارد. وقتی ورزش تهران مطرح می شود مجلس فقط قیطریه و ولنجک را مد نظر قرار می دهد. در حالیکه تهران 14 میلیون جمعیت دارد که پایین ترین سرانه را به خود اختصاص داده است.

وی در پایان در خصوص چالش او با هیات فوتبال استان تهران گفت: من در این زمینه با شخص خاصی مشکل ندارم و حتی با فدراسیون فوتبال در این باره صحبت کرده ام که انتخابات مشکل دارد. من نمی خواهم این مسئله را شخصی کنم. اساسنامه انتخابات هیات تهران می گوید یک رئیس برای چهار سال انتخاب می شود و این مورد تایید مجمع است و تا زمانی که به تایید مجمع نرسد قابلیت اجرایی ندارد. من قبل از پایان دوره چهار ساله شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران این مسئله را بازگو کردم که باید زودتر انتخابات برگزار شود که متاسفانه به دلایل مختلفی انتخابات به تعویق افتاد.

برچسب‌ها:

نظر شما