شناسهٔ خبر: 43543609 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با انتشار نامه ای صورت گرفت؛

قدردانی روسای دانشگاه های علوم پزشکی از رهبر انقلاب

روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، در نامه به رهبر معظم انقلاب، از سخنان حکیمانه ایشان در مبارزه با کرونا، تشکر و قدردانی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن نامه رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور، آمده است:

بسمه تعالی

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای ادام الله ظله الشریف

بعد از سلام و تحیت، ما رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور، مراتب سپاس و قدردانی خود را از سخنان خردمندانه، الطاف کریمانه، راهنمایی‌های حکیمانه و حمایت‌های کریمانه آن رهبر عزیز نسبت به فرزندان خود، مدافعان سلامت این سرزمین، تقدیم می‌داریم.

همانگونه که آن رهبر معظم بارها تاکید فرموده‌اند رویارویی موفق وزارت بهداشت، دولت محترم و مجموعه نظام اسلامی با همه گیری ویروس منحوس در گرو هماهنگی و یکپارچگی، اقناع افکار عمومی، مشارکت وسیع اجتماعی، بسیج همه امکانات و هم افزایی تمامی دستگاه‌ها و قوا و البته تداوم و ارتقای مدیریت جهادی مبتنی بر ایمان، علم و عمل است.

به عنوان خدمتگزاران و سربازان آن فرمانده بزرگ در گستره پهناور جبهه دفاع از سلامت مردم و خادمین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، بار دیگر در پاسخ به ندای وحدت بخش و روحیه آفرین رهبری معظم، عزم راسخ خود و همکاران سختکوش و ایثارگر در تمامی رده‌ها را برای صیانت از سلامت مردم اعلام می‌کنیم و از صمیم قلب امیدواریم این مسیر دشوار به لطف بیکران حضرت حق و در سایه عنایت حضرت ولی عصر (عج) و با رهنمودها و دعای خیر آن مرجع گرانقدر و مردم عزیز میهن اسلامی با موفقیت طی شود.

باشد که این بار نیز مردم مؤمن و خدمتگزاران حوزه سلامت، به مدد الهی و با وحدت کلمه زیر پرچم رهبری فرزانه، حماسه‌ای دیگر در عرصه خدمت عالمانه و همدلی مومنانه در دیوان تابناک تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسانند.

از خداوند متعال عزت و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری‌های داهیانه آن ذریه پاک پیامبر اکرم (ص) را مسئلت داریم.

نظر شما