شناسهٔ خبر: 43543604 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آرسن ونگر: شاید پس از جدایی دیوید دین، من هم باید آرسنال را ترک می کردم

احمدرضا بختیاری

سرمربی فرانسوی سابق توپچی ها در سال 2007 و با وجود پیشنهادات رئال مادرید و پاری سن ژرمن، به حضور خود در این باشگاه ادامه داد.

صاحب‌خبر -

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی سابق باشگاه آرسنال در سال 2018 و پس از 22 سال مربیگری در این باشگاه، تصمیم به ترک این تیم گرفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از Onefootball، دیوید دین، نایب رئیس سابق باشگاه آرسنال در سال 2007 از این تیم کناره گیری کرد. آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای سابق توپچی ها در این رابطه صحبت می کند و می گوید:

شاید پس از جدایی دیوید دین در سال 2007، من هم باید آرسنال را ترک می کردم. در آن زمان احساس می کردم که میان وفاداری‌ام به باشگاه و وفاداری به دیوید دین، اختلافی وجود دارد. او از من درخواست کرد که در آرسنال بمانم اما در ابتدا من حس خوبی به جدایی او نداشتم. متوجه این موضوع نمی شدم که چرا او باید از آرسنال جدا شود. با این حال، من می دانستم که باشگاه در حال نقل مکان به یک ورزشگاه جدید است و حساس ترین دوره خود را سپری می کند. جدایی من از آرسنال در آن زمان می توانست آسیب زیادی به باشگاه برساند. در همان زمان نیز پیشنهادات زیادی داشتم؛ دو پیشنهاد از رئال مادرید، 2 یا 3 پیشنهاد از سوی پاری سن ژرمن و 2 پیشنهاد نیز از تیم ملی انگلستان داشتم. 

همچنین بخوانید:

 آرسن ونگر: عدم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به همراه آرسنال بزرگ ترین حسرت من است

آرسن ونگر: میکل آرتتا عملکرد خوبی در آرسنال داشته است؛ او باید بین خط حمله و دفاع تیمش تعادل ایجاد کند

 

نظر شما