شناسهٔ خبر: 43542905 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توضیحات معاون فرماندار مشهد در خصوص مرگ یک شهروند

مشهد- ایرنا- معاون امنیتی و انتظامی فرمانداری مشهد گفت: چند روز پیش در جریان یک نزاع خانوادگی در این شهر از پلیس برای خاتمه دادن به نزاع تقاضای کمک شد که در جریان آن یک شهروند جان باخته است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا دانشورنیا بامداد یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این نزاع خانوادگی بین مرد مهاجم و پدرزنش روی داده بود که اعضای خانواده مورد هجوم، از پلیس تقاضا کردند برای خاتمه درگیری مداخله کند.

وی ادامه داد: پس از حضور پلیس در محل، مرد مهاجم که معتاد به مواد مخدر بوده است حین انتقال از محل با پلیس نیز درگیر می‌شود و در ادامه فوت می‌کند. 

معاون فرماندار مشهد گفت: هم‌اکنون پرونده مرگ این شهروند در پزشکی قانونی در حال رسیدگی است تا علت آن مشخص شود.

وی زمان این حادثه را یکشنبه گذشته ۲۷ مهر ماه اعلام و بیان کرد: دستگاه قضایی نیز مطلبی را همین مورد منتشر کرده است.

همچنین امروز شنبه روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح به نقل از دادستان نظامی استان خراسان رضوی از تشکیل پرونده‌ای در دادسرای نظامی درباره مرگ یک شهروند مشهدی در جریان دستگیری توسط مأموران نیروی انتظامی خبر داد.

مهدی اخلاقی افزود: پرونده‌ای در این ارتباط در دادسرای نظامی خراسان رضوی تشکیل شده است و خانواده متوفی نیز شکایت خود را به این دادسرا اعلام کرده اند.

وی ادامه داد: به دستور اینجانب، بازپرس دادسرای نظامی خراسان رضوی نیز با حضور در پزشکی قانونی پس از کالبدشکافی، دستور نمونه‌برداری از ریه و بررسی تأثیر اسپری بر مرگ متوفی را صادر کرده است.

دادستان نظامی خراسان رضوی گفت: این پرونده به شعبه بازپرسی دادسرای نظامی استان ارجاع و موضوع در هشت بند به ضابطان قضایی ابلاغ شد تا در اسرع وقت جزییات دقیق این واقعه را بررسی نموده و گزارش کنند.

نظر شما