شناسهٔ خبر: 43542880 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پاری سن ژرمن 4-0 دیژون؛ صدرنشینی موقت با بریس مویزه کین و ام باپه

نوید معصومی

پاری سن ژرمن حداقل تا فردا و پیش از بازی لیل با نیس، صدرنشین فرانسه شد. نیمار در یک نمایش عالی، هر بار که اراده کرد خط دفاعی دیژون را به هم ریخت و دو پاس گل ثبت کرد.

صاحب‌خبر -

از هفته هشتم رقابت های لیگ 1 فرانسه، دو تیم پاری سن ژرمن و دیژون از ساعت 22:30 در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف هم رفتند. شاگردان توماس توخل با این پیروزی در جدول 18 امتیازی شدند و با 1 بازی بیشتر و 1 امتیاز بیشتر نسبت به لیل 17 امتیازی، صدرنشین شدند. لیل فردا باید به مصاف نیس برود. 

جزئیات بازی

تورنمنت: لوشامپیونه فرانسه، هفته هشتم

تاریخ: شنبه 3 آبان 1399 / 24 اکتبر 2020

ساعت: 22:30 به وقت تهران

استادیوم: پارک دو پرنس (پاری سن ژرمن)

گلزنان: مویزه کین (3 و 23)، کلیان ام باپه (82 و 88) برای پاری سن ژرمن

نیمار در جریان دیدار پاری سن ژرمن و دیژون

آمار بازی و ترکیب ابتدایی

شرح گل ها

نیمار در جریان دیدار پاری سن ژرمن و دیژون
نیمار در جریان دیدار پاری سن ژرمن و دیژون

دقیقه 3، مویزه کین برای پاری سن ژرمن: روی ارسال میشل باکر از کناره زمین، مویزه کین جلوتر از پانزو توپ را کنترل کرد و با یک ضربه والی پای راست دروازه را باز کرد. 

دقیقه 23، مویزه کین برای پاری سن ژرمن: پس از کرنر دیژون، پاری سن ژرمن در یک ضد حمله سریع به گل رسید. سارابیا، نیمار را از کناره زمین راه انداخت و ستاره برزیلی پس از حرکت فوق العاده و از پیشِ رو برداشتن دو بازیکن، پاس بسیار خوبی برای مویزه کین مهیا کرد و مهاجم ایتالیا دروازه خالی را باز کرد. 

دقیقه 82، کیلیان ام باپه برای پاری سن ژرمن: باز هم نیمار با یک حرکت سریع، خط دفاعی دیژون را عقب انداخت و پاس او در محوطه جریمه با ضربه ام باپه وارد دروازه شد. 

دقیقه 88، کیلیان ام باپه برای پاری سن ژرمن: نیمار یک بار دیگر خط دفاعی دیژون را به هم ریخت. سارابیا توپ را از نیمار دریافت کرد و آن را برای ام باپه ارسال کرد و مهاجم فرانسوی به راحتی دروازه را باز کرد. 

ویدئوی خلاصه بازی

 

 

 

نظر شما