شناسهٔ خبر: 43542610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اداره پزشکی قانونی شهرستان دشت آزادگان افتتاح شد

اداره پزشکی قانونی شهرستان دشت آزادگان با حضور نماینده مردم شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه امروز افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اداره پزشکی قانونی دشت آزادگان امروز شنبه ۳ آبان ۹۹ با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی و شهرستان افتتاح شد.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم که در بیمارستان شهدای نفت برگزار شد، از همه مسئولان که در راه اندازی این اداره همت کردند تقدیر و تشکر کرد.

او در ادامه با اشاره به وسعت، جمعیت و مرزی بودن شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه و همچنین بعد مسافت با مرکز استان خوزستان، خواستار تجهیز این اداره جهت ارائه خدمات کامل و مطلوب به شهروندان شد.

عباس پورعاطف معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشت آزادگان گفت: به منظور خدمات رسانی به اهالی شهرستان و همچنین شهرستان‌های مجاور در دسترسی و امکان دریافت خدمات پزشکی قانونی با سهولت بیشتر، مرکز پزشکی قانونی در دشت آزادگان راه اندازی شد و با راه اندازی این مرکز از بسیاری از تردد‌ها به اهواز، به ویژه در ایام کرونایی جلوگیری شد و رسیدگی به مشکلات در این شهرستان صورت گرفت.

او با قدردانی و تشکر از پیگیری‌های دادستان و رئیس دادگستری شهرستان دشت آزادگان ادامه داد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این مرکز از تجهیزات بیشتری برخوردار شود.

براساس این گزارش؛ در این مراسم عباس پور عاطف معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستا دشت آزادگان، حجت الاسلام شرفی امام جمعه سوسنگرد، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای تامین شهرستان، اعضای شورای شهر و همچنین مدیر کل پزشکی قانونی استان خوزستان و مرکز پزشکی قانونی شهرستان دشت آزادگان افتتاح حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

نظر شما