شناسهٔ خبر: 43542302 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

لمپارد: یک پنالتی واضح برای ما گرفته نشد

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی معتقد است که در دیدار مقابل منچستریونایتد یک پنالتی آشکار برای این تیم گرفته نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بعد از توقف در لیگ قهرمانان اروپا مقابل سویا، امشب از سری مسابقات لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد مهمان منچستریونایتد بود و در نهایت این مسابقه هم مانند بازی برابر سویا با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

فرانک لمپارد در پایان بازی نسبت به پنالتی اعلام نشده برای تیمش معترض شد. صحنه ای که به نظر می‌رسید هری مگوایر به شکل واضح روی سزار آسپیلیکوئتا مرتکب خطای پنالتی شده است اما نه داور و نه VAR هیچ اعتقادی به آن نداشتند.

 

 

 

 

فرانک لمپارد در پایان بازی در این باره گفت: " به نظر من یک پنالتی واضح برای ما گرفته نشد. البته این یک تصمیم دشوار برای داور مسابقه بود اما در عین حال VAR بیش از حد آن را به شکل سریع رد کرد. از طرفی تاسف آور است که با توجه به وجود مانیتور در کنار زمین می توان تصمیم بهتری اتخاذ کرد اما به نظر این اتفاق رخ نداد."

 

لمپارد در ادامه پیرامون عملکرد فوق العاده ادوارد مندی و کلین شیت او مقابل منچستریونایتد نیز گفت: " عملکرد او مقابل منچستریونایتد واقعاً خوب بود. البته خیلی موقعیت روی دروازه ما ایجاد نشد اما در عین حال مندی نشان داد که چرا درون دروازه چلسی ایستاده است. او با آرامش کامل درون دروازه ایستاده بود."

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما