شناسهٔ خبر: 43542273 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

دوران دفاع مقدس تمرین جهادی، اعتقادی و انقلابی مردم برای حراست از ایران اسلامی بود

حسینی ، گفت: دوران دفاع مقدس تمرین جهادی، اعتقادی و انقلابی مردم برای حراست از ایران اسلامی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، سید صادق حسینی امروز(3آبان)در نشست هم اندیشی با اهالی رسانه کردستان در سنندج،اظهار داشت: جنگ سخت دیروز دشمن تبدیل به 2 جنگ نرم اقتصادی و فرهنگی شده است که وظیفه رسانه بازخوانی و واکاوی فرهنگ ایثار و مجاهدت مردم و بیان مظلومیت نظام نوپای اسلامی و جریان سازی برای افکار عمومی است.

وی در ادامه با اشاره به چهلمین سال گرامیداشت دفاع مقدس، افزود:دوران دفاع مقدس تمرین جهادی، اعتقادی و انقلابی مردم کُرد برای حراست از ایران اسلامی بود که با افتخار و سربلندی آن را پشت سر گذاشتند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان  تصریح کرد:مردم مسلمان و انقلابی این استان با جان و مال خود جهاد کرده و دشمن را ناکام گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه نقش مردم کُرد در آزادسازی مناطق از دست ضد انقلاب سند میهن پرستی، اسلام خواهی و وفاداری آنها به نظام اسلامی است.

حسینی اذعان کرد: امروز هم وظیفه مردم استان حراست و حفاظت از انقلاب و مرزهای ایران بزرگ در مقابل هر ناامنی از سوی دشمنان است.

وی افزود: مسوولین نیز باید در زمینه بهبود معیشت مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند و پاسخگوی مطالبات آنها و رسانه‌ها باشند تا عوامل ضد انقلاب و دشمنان این نظام نتوانند از چالش‌های پیش روی کشور به عنوان فرصتی برای دستیابی به دسیسه‌های خود استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: وجود ۵۱۶ دانش آموز و ۵۹ روحانی شهید و ۶۷ خانواده بالای سه شهید نشانه کارنامه درخشان استان کردستان در تاریخ انقلاب است.

سردار حسینی با اشاره به هفته ویژه دفاع مقدس در کردستان که از امروز سوم آبان آغاز  تا نهم این ماه ادامه دارد اظهار داشت: ۲۲۰ برنامه با ۴۵ عنوان در این هفته با رعایت همه اصول بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: روز سوم آبان با نام پیشمرگان کرد مسلمان و اقتدار، روز چهارم آبان با عنوان ولایتمداری، همبستگی و بصیرت، روز پنجم آبان با عنوان شهادت، شجاعت و مردم کردستان، روز ششم آبان با نام روز زنان رزمنده، روز هفتم آبان فرماندهان و رزمندگان مهاجر، روز هشتم با نام پیامبر اعظم(ص)، دانش آموزان بسیجی و روز نهم با عنوان معنویت، شهدا، روحانیت و پرچمداران بصیرت نامگذاری شده است.

گفتنی است،به مناسبت چهلمین سال گرامیداشت دفاع مقدس تا آخر سال برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود و برای هر استان هفته‌ای ویژه گرامیداشت در نظر گرفته شده که کردستانی‌ها از سوم تا نهم آبان یاد این ایام را گرامی می‌دارند

پایان پیام/181

نظر شما