شناسهٔ خبر: 43541644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جانشین رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان شیراز اعلام کرد

اعمال مجدد محدودیت های کرونایی در شهرستان شیراز

حقیقی گفت: محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته دیگر در شهرستان شیراز ادامه خواهد داشت و تا ۹ آبان مجددا تمدید شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از شیراز،  «عبدالرسول حقیقی»، امروز (شنبه 3 آبان) از تمدید محدودیت‌های کرونایی در شهرستان شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته دیگر در شهرستان شیراز ادامه خواهد داشت.

جانشین رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان شیراز افزود: پیش از این از 23 مهر تا 2 آبان این محدودیت ها اعمال شده بود که مجددا تا 9 آبان تمدید می شود.

معاون برنامه ر یزی و توسعه فرمانداری شیراز اضافه کرد: بدین ترتیب، مدارس، دانشگاه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینماها و سالن های تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و باشگاه‌های بدنسازی و رشته‌های ورزشی پربرخوردی همچون جودو، مانند کشتی و کاراته تعطیل خواهند بود.

وی تاکید کرد: لازم است تا دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، مدارس شبانه روزی، زبان سراها و کتابخانه‌ها آموزش‌های خود را به صورت مجازی اجرا کنند.

حقیقی با اشاره به شیوه نامه اعمالی در حوزه مراکز ارائه مواد غذایی بیان کرد: تالارهای پذیرایی، کافی شاپ‌ها و قهوه خانه‌ها تعطیل هستند اما رستوران‌ها، فست فودها و آب میوه و بستنی فروشی‌ها به صورت بیرون بر می توانند فعالیت داشته باشند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شیراز تاکید کرد: لازم است تا مردم برای حفظ سلامت خود و جامعه و با توجه به شروع فصل سرما بیش از پیش به توصیه های لازم برای پیشگیری از کرونا توجه کنند.

پایان پیام/664

نظر شما