شناسهٔ خبر: 43541417 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

Humble Bundle بازی‌های ترسناک زیادی را با تخفیف ارائه می‌دهد

مرصاد قدیری

صاحب‌خبر -

با این‌که به مناسبت هالووین شاهد تخفیف‌ خوردن بازی‌های متعددی در فروشگاه‌ها و خرده فروشی‌های مختلف هستیم، اما تقریباً با اطمینان می‌توان گفت که کسی نمی‌تواند در زمنیه‌ی ارائه‌ی باندل محصولات با Humble Bundle رقابت کند. علاوه بر به‌روزرسانی و ارائه‌ی باندل محصولاتی مانند کتاب، نرم افزار و بازی با قیمت پایین، این فروشگاه بخشی از درامد خود را نیز به خیریه اهدا می‌کند. Humble Bundle اخیراً از باندل جدید Thrills and Chills برای رایانه‌های شخصی رونمایی کرده است که شامل بازی‌های ترسناک و جذاب زیادی می‌شود.

کسانی که تنها ۱۵ دلار یا مبلغ بیشتری را به Humble Bundle اهدا کنند، به ۱۰ بازی و دو آلبوم موسیقی با ارزش تقریباً ۱۸۰ دلار دسترسی پیدا خواهند کرد. خبر خوب این است که پیشنهاد ویژه‌ی این فروشگاه تا ۱۰ روز دیگر ادامه خواهد داشت.

اگر تاکنون از Humble Bundle استفاده نکرده‌اید و یا با آن آشنایی ندارید، این فروشگاه معمولاً باندل‌های خود را در سه سطح مختلف ارائه می‌دهد و بازی‌بازان مطابق مبلغ اهدایی خود به بازی‌ها دسترسی پیدا می‌کنند. اولین سطح باندل Thrills and Chills که شامل عناوین Pacify  و Distraint 2 می‌شود، تنها نیاز به پرداخت ۱ دلار دارد.

Pacify جدیدترین ساخته‌ی توسعه دهنده‌ی Emily Wants to Play است که در آن حداکثر چهار بازی‌باز می‌توانند یک تیم تشکیل داده و در یک خانه‌ی تسخیر شده به دنبال مدارک بگردند. از طرف دیگر، Distraint 2 یک بازی دو بعدی در ژانر وحشت روانشناختی است که بازی‌بازان را در نقش Price قرار می‌دهد؛ شخصی که پس از اتفاقات ناگوار نسخه‌ی اول بازی، به دنبال پیدا کردن هدف و امید است.

سطح بعدی عناوین The Letter ،Darq ،Blood: Fresh Supply ،Desolate و Detention را در بر می‌گیرد و قیمت آن تنها کمی بیشتر از ۹ دلار است. The Letter یک بازی ویژوال ناول (Visual Novel) تعاملی در ژانر وحشت است که به شدت از فیلم‌های ترسناک آسیایی مانند Ju-On: The Grudge و The Ring الهام گرفته است. Darq یک بازی پازل محور عجیب است که داستان پسری که در یک کابوس گرفتار شده است را روایت می‌کند.

Blood: Fresh Supply، نسخه‌ی ریمستر عنوان کلاسیک Blood، برای طرفداران بازی‌های تیراندازی مناسب است. این در حالی است که Desolate بازی‌بازان را برای تجربه‌ی یک اثر بقا به یک سرزمین مرموز می‌برد. آخرین بازی باندل سطح دوم، عنوان تحسین شده‌ی Detention است که داستان جذاب آن در دبیرستان دنبال می‌شود.

سطح آخر باندل Thrills and Chills با قیمت ۱۵ دلار ارائه شده و شامل سه بازی می‌شود: The Blackout Club، عنوانی که برروی داستان چند نوجوان که به دنبال کشف راز ترسناک شهر خود هستند، تمرکز دارد؛ Dusk، یک بازی هیجان انگیز در سبک تیراندازی اول شخص که از عناوین کلاسیکی مانند Doom و Quake الهام گرفته است؛ Layers of Fear 2، دنباله‌ی بازی محبوب بلوبر تیم (Bloober Team) که این بار بازی‌بازان را به اکتشاف در یک کشتی مرموز دعوت می‌کند.

در نهایت باید اضافه کنیم که باندل Thrills and Chills شامل آلبوم موسیقی بازی‌های Distraint 2 و Layers of Fear 2 نیز می‌شود؛ البته برای دریافت موسیقی‌های بازی دوم باید سطح سوم باندل را با قیمت ۱۵ دلار خریداری کنید.

نظر شما