شناسهٔ خبر: 43541364 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار:

کرمانشاه صاحب مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی می‌شود

کرمانشاه - ایرنا- استاندار کرمانشاه از راه‌اندازی مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: این مرکز از روز دوشنبه پنجم آبان راه‌اندازی می‌شود و باید به سمت حل مشکلات واحدهای تولیدی گام برداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ «هوشنگ بازوند» عصر شنبه در بیست و ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری افزود: وقتی صحبت از شبانه‌روزی بودن این مرکز می‌شود نشان دهنده تلاش شبانه‌روزی در کشور برای رفع موانع تولید و بهبود کسب و کار است.

وی با بیان اینکه ممکن است این مرکز نقص‌هایی داشته باشد، گفت: راه‌اندازی این مکان کار ارزشمندی است چرا که صنعت و صنعتگران احساس می‌کنند دولت به دنبال حل مشکلات آنها است.

بازوند اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید توجه داشته باشند که نمایندگان خود در مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های واحدهای تولیدی را از میان افراد کارآزموده، مجرب و دارای اختیار انتخاب کنند تا بتوانند مشکلات را حل و فصل نمایند.

وی یادآوری کرد اگر چنانچه گزارشی مبنی بر عدم ارائه خدمات مناسب این نمایندگان گزارش شود، خود مدیرکل و یا معاونان وی باید در این مرکز حضور پیدا کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه راه‌اندازی این مرکز تا مقداری حجم کار ستاد تسهیل را کاهش می‌دهد، اضافه کرد: باید از طریق صدا و سیما، رسانه‌ها، فضای مجازی و تبلیغات محیطی اطلاع‌رسانی لازم به مردم در زمینه راه‌اندازی این مرکز انجام شود.

بازوند در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تحریم‌های ظالمانه و شرایط کرونا موجب شده تا کشور از نظر اقتصادی در شرایط مطلوبی نباشد و رفع مشکلات نیازمند کار شبانه‌روزی است. 

وی با اشاره به حضور آقای «رزم‌حسینی» به عنوان وزیر صمت، افزود: در گذشته بررسی مصوبات استان‌ها در ستاد ملی تسهیل گاهی تا هفت ماه به طول می‌انجامید و در برخی موارد هم عملی نمی‌شد اما در حال حاضر این مهم به مدیران جهادی و با تجربه محول شده است که می‌تواند گامی مهم در این زمینه باشد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت اکنون یک هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد و بیش از ۳۰هزار نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.

نظر شما