شناسهٔ خبر: 43540964 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بعد از کپا نوبت به مندی رسید

گلر چلسی و اشتباهی که خیلی زود فراموش شد(عکس)

ادوارد مندی با وجود اشتباه عجیب در نیمه اول بازی مقابل منچستریونایتد در ادامه فوق‌العاده عمل کرد و با چندین واکنش خوب دروازه اش را بسته نگه داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هنگامی که باشگاه چلسی در نقل و انتقالات تابستانی سال 2018 کپا آریسابلاگا را با  قراردادی رکوردشکن از اتلتیکو بیلبائو به خدمت گرفت بسیاری بر این باور بودند که این تیم لندنی یکی از آینده دار ترین و بهترین گلرهای دنیا را به خدمت گرفته است.

 

با این حال اما دروازه‌بان اسپانیایی هرگز نتوانست انتظارات هواداران چلسی را تا به اینجا برآورده کند و طی یکی دو فصل گذشته اشتباهات عجیب و غریب و مرگباری در ترکیب این تیم انجام داده است.

 

 

 

 

همین عملکرد بسیار ضعیف از سوی کپا باعث شد که چلسی در نقل و انتقالات تابستانی 2020 تمام تلاش خود را برای جذب یک دروازه بان مطمئن به کار گیرد؛ موضوعی که نهایتاً به جذب دروازه بان سنگالی رن فرانسه یعنی ادوارد مندی منجر شد.

 

مندی از زمان پیوستن به چلسی به دروازه‌بان اصلی تین فرانک لمپارد تبدیل شده است. در همین رابطه امشب آبی های لندن در چهارچوب رقابت های لیگ برتر به مصاف منچستر یونایتد رفته اند.

 

 

 

 

با این حال به نظر می‌رسد که اشتباهات عجیب و غریب دروازه بان های چلسی تمامی ندارد چرا که در مسابقه امشب ادوارد مندی نیز با این مسئله روبرو شد. در حالی که او قصد داشت یک پاس در عرض برای هم تیمی خود ارسال کند اما توپ را به شکل عجیبی به بیرون فرستاد تا یک کرنر کاملاً غیر طبیعی برای منچستر یونایتد شکل بگیرد.

 

 

 

 

 

البته مندی بعد از این اشتباه عجیب عملکرد خیره کننده ای در دقایق دیگر مسابقه از خود به نمایش گذاشت و با چندین عکس العمل فوق‌العاده دروازه تیمش را بسته نگه داشت تا نشان دهد که از قابلیت‌های بالایی برخوردار است.

 

با ارائه چنین نمایش خوبی توسط ادوارد مندی به نظر می رسد که حالا تا حدود زیادی خیال فرانک لمپارد از دروازه اش راحت شده و شاید این یک زنگ خطر بزرگی برای کپا باشد زیرا بعید به نظر می رسد که دروازه‌بان اسپانیایی با وجود چنین نمایش هایی از سوی مندی دیگر شانسی برای حضور در ترکیب اصلی چلسی داشته باشد و باید به زودی این تیم را ترک کند.

 

 

 

نظر شما