شناسهٔ خبر: 43540840 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

با اعتبار ۱۱۵۰ میلیارد تومان

جاده ایذه به لردگان احداث می‌شود

استاندار خوزستان از احداث جاده اهواز، ایذه به سمت لردگان خبر داد و گفت: احداث این جاده با هزینه یک ‌هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان به تصویب رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» عصر امروز (شنبه 3 آبان) در جمع مدیران استانی، از موافقت احداث جاده اهواز، ایذه به سمت لردگان خبر داد و اظهار کرد: احداث این جاده با هزینه یک ‌هزار و 150 میلیارد تومان به تصویب رسیده است.

 

استاندار خوزستان اضافه کرد: 400 میلیارد تومان از این اعتبار از بانک رفاه، 200 میلیارد تومان از بانک ملی و 150 میلیارد تومان از بانک صادرات تامین می‌شود و مابقی آن بر عهده دولت است.

 

وی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه بخشی از تامین منابع این پروژه از سوی بانک‌ها تامین می‌شود دولت کار را به سرعت آغاز خواهد کرد افزود: با این اقدام گشایش خوبی در منطقه شمال خوزستان و در توسعه، پیشرفت و آبادانی این منطقه ایجاد خواهد شد.

 

شریعتی تصریح کرد: با هماهنگی نماینده ولی فقیه در استان، مجمع نمایندگان خوزستان و همه مسئولان استانی تلاش می‌کنیم کارها را در جهت رفاه و آبادانی پیش ببریم و در مسیر توسعه و اصلاح زیرساخت‌ها گام برداریم.

 

وی یاد آور شد: باید کمک کنیم نظام اسلامی که همواره در این مدت منشا خدمات زایدالوصفی بوده، همچنان در خدمت به محرومان و همه آحاد جامعه اسلامی پیشتاز باشد.

 

پایان پیام/72

نظر شما