شناسهٔ خبر: 43540503 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

صاحبان مراسمات تشییع به مراجع قضایی معرفی خواهند شد

فرماندار مسجدسلیمان گفت: مردم باید از حضور در مراسمات، بازدیدهای خانوادگی و تجمعات خودداری کنند و برگزاری هرگونه مراسم تشییع و تجمعات ممنوع است و میزبانان مراسم به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، جلسه قرارگاه کنترل بیماری کرونا با حضور مسوولین شهرستان مسجدسلیمان عصر امروز برگزار شد.

فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن اشاره به روند صعودی مبتلایان به کرونا در این شهرستان اظهار کرد: یکی از دلایل بالا بودن آمار مبتلایان به کرونا، احتساب بیماران مبتلا از شهرهای اندیکا و لالی در آمار مسجدسلیمان است و همین باعث بالارفتن آمار این شهرستان شده است.

وی ادامه داد: مردم باید از حضور در مراسمات، بازدیدهای خانوادگی و تجمعات خودداری کنند و برگزاری هرگونه مراسم تشییع و تجمعات ممنوع است و صاحبان مراسم به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

پاکدل افزود: برنامه گندزدایی روزانه در سطح شهرستان مجددا شروع خواهد شد همه ادارات از جمله شهرداری، شرکت نفت، هوانیروز، ارتش با کمک سازمان‌های مردم کار گندزدایی و ضدعفونی را بر عهده خواهند داشت.

وی فعالیت بازار جمعه در شهرستان مسجدسلیمان را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد و گفت: نصب پلاکارد مراسمات فاتحه‌خوانی در سطح شهر ممنوع است و روزانه توسط اجرائیات شهرداری جمع آوری خواهند شد، همچنین شهرداری موظف است ورودی آرامستان‌ها را با هماهنگی شبکه بهداشت و نظارت نیروی انتظامی مسدود کند.

وی اذعان کرد: از فردا یک شنبه ۴ آبان ماه فعالیت کلیه رستوران‌ها و باشگاه‌های ورزشی مسقف ممنوع است و رستوران‌ها فقط مجاز به ارائه خدمات بیرون بر خواهند بود همچنین گشت روزانه در سطح بازار و مکان‌های پرتجمع روزانه بازرسی را انجام خواهند داد و کلیه اصناف موظف به رعایت پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی هستند.

رییس شورای تامین شهرستان مسجدسلیمان ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده ۲۰ هزار لیتر آب ژاول برای ضدعفونی و گندزدایی بزودی وارد شهرستان می‌شود و کار گندزدایی به صورت مستمر در سطح شهرستان انجام خواهد شد.

پاکدل افزود: به منظور جلوگیری از ایجاد تجمعات در روزهای آخر هفته، با کلیه خودروهای پارک شده در مجاورت آرامستان‌ها برخورد قانونی خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود شهرداری مسجدسلیمان با کمک دیگر دستگاه‌ها، جمع آوری زباله‌ها را مستمر انجام دهد تا شاهد انباشته شدن زباله‌ها در سطح محلات نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما