شناسهٔ خبر: 43539605 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیامک‌های دریافتی سوم آبان ماه؛

از گلایه معلمان درباره حضور در مدرسه بدون دانش آموز تا وضعیت ناگوار صنعت زعفران

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سوم آبان ماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سوم آبان ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

از

۸۹۲۲....۹۱۹: باسلام خسته نباشید. آزادسازی سهام عدالت را پیگیری کنید خواهش می‌کنم ما کارگر معدن هستیم. با تشکر

۸۶۹۹....۹۱۱: باسلام در مورد تمدید کنکور نظام قدیم در سال ۱۴۰۰ خواسته بیشتر جوانان و نوجوانان است پیگیری بفرمایید.

۱۲۵۶....۹۱۶: سلام لطفاً پیگیری کنید چرا روغن کم یاب شده و چرا با احتکار کنندگان برخورد نمی‌شود؟ چرا عملاً تعزیرات تعطیل است؟ ترابی فرد از شهرضا

۹۲۱۶....۹۱۳: باسلام من یک معلم هستم از استان اصفهان که در یکی از شهر‌های استان مشغول خدمتم. متأسفانه آمار فوتی‌های کرونا هرروز بیشتر می‌شود و آموزش‌وپرورش ما را مجبور می‌کند هرروز به مدرسه برویم، درصورتی‌که از ابتدای بازگشایی مدارس، هیچ دانش‌آموزی حضور در مدرسه نداشته و همگی مجازی درس را دنبال می‌کنند. چه دلیلی دارد که معلم در مدرسه حضور یابد درصورتی‌که تمام آموزش‌ها و ارزیابی‌ها مجازی انجام می‌شود؟ حالا نوبت معلم‌هاست که با ویروس نابود شوند؟ معلم در خانه باشد فرصت بیشتری برای تولید محتوای درسی دارد.

۴۵۲۳....۹۱۰: لطفاً صدای ما را به مسئولین برسانید و درخواست تمدید کنکور نظام قدیم تا سال ۱۴۰۰ ممنون می‌شویم خداوند خیرتان بدهد.

۸۸۰۶....۹۱۰: سلام. از نمایندگان محترم خواهشمندیم که بیش از سه سال است که قانون حداقلی مصوب برای رزمندگان معسر تصویب‌شده اما متأسفانه تاکنون اجرانشده است. ماهانه یک‌میلیون خدا را شاهد بااین‌همه تورم و گرانی زندگانی بسیار سخت و تلخ شده. لطفاً نمایندگان محترم پیگیر اجرایی شدن مصوبه خویش باشند تا مرهمی بر خانواده جانبازان زیر ۲۵ درصد و رزمندگان معسر باشد. انشا الله. با تشکر رزمنده بسیجی جنگ

۸۹۴۳....۹۳۸: لطفاً پیگیر تمدید کنکور نظام قدیم باشید. آشنایی با اصطلاحات و تسلط کافی بر منابع نظام جدید زمان‌بر است. از طرفی تهیه منابع هزینه‌ی زیادی را می‌طلبد. فشار روحی زیادی روی ما نظام قدیمی‌ها است. لطفاً صدای ما باشید لطفاً مطالبه‌ی ما را تحت پوشش خبری قرار دهید. با تشکر

۸۰۵۳....۹۱۹: سلام. من حدود ۵ سال در شهر قزوین برای شرکتی کارکردم. بعد از تسویه حسابم شرکت به نظرآباد استان البرز نقل‌مکان کرده. برای اخذ بیمه بیکاری اقدام کردم بعد از ۷ ماه دوندگی؛ و اخذ رأی از اداره کار. وقت دریافت پول که شد تأمین اجتماعی میگه، چون شرکت در نظرآباد هست شما هم باید برید ازآنجا اقدام کنید. اگر این‌طور بود چرا از اول اعلام نکردند. تا ۷ ماه عمرم را تباه نکنم.

۰۳۷۹....۹۱۶: کدام روستای عشایر‌ی ۷۰ عمر می‌کند؟ صد درصد خانمش هم سن خودش است بچه کوچک هم ندارند پس‌ازاین بیمه روستایی چه زمان می‌خواهند استفاده کنند؟ خواهش می‌کنم رسیدگی شود.

۱۸۵۷....۹۳۶: باسلام و خسته نباشید به مسئولان گرامی چرا در مورد پارک ها هیچ اقدامی نمی‌کنید واقعاً شلوغ بدون ماسک و دستکش لطفاً به پارک‌ها رسیدگی کنید ما کارکنان بیشترمان مریض شدیم رسیدگی کنید.

۳۹۵۸....۹۲۱: خواهش می‌کنم پیگیری کنید که چرا مسئولان مربوطه در زمینه مانع‌تراشی‌های فراوان بانک‌های عامل در پرداخت وام ودیعه مسکن اقدامی مؤثر نمی‌کنند چرا بانک‌ها با رفتار سلیقه‌ای خود شرایط را برای دریافت وام سخت‌تر می‌کنند چرا نظارتی در این مورد صورت نگرفته است.

۰۹۳۸....۹۱۱: باسلام لطفاً پیگیر برگشت ضریب بومی استان در آزمون فراگیر باشید چیزی تا آزمون نمانده... ما را یاری کنید.

۸۶۸۹....۹۱۰: سلام و خسته نباشید لطفاً در مورد زعفران و قیمت آن در گفتگوی ویژه‌ی خبری، خبری تهیه کنید. دلال‌های این کار با پایین آوردن قیمت و خرید ارزان آن از کشاورزان به کشاورزان ضرر می‌زنند و در عوض خود سود‌های کلان به جیب می‌زنند

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

نظر شما