شناسهٔ خبر: 43539529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان ‌غربی: خدمت در لباس نیروی انتظامی توفیق بزرگ الهی است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: سربازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت در لباس نیروی انتظامی توفیق بزرگ الهی است و باید قدر آن را دانست چرا که کار برای خدا موجب ماجور شدن در درگاه الهی می‌شود و در این صورت عنایت و الطاف خداوند تبارک و تعالی نیز شامل حالمان می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزای فارس از ارومیه، پیش از ظهر امروز حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در دیدار با نیروهای انتظامی و مرزبانی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: سربازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت در لباس نیروی انتظامی توفیق بزرگ الهی است و باید قدر آن را دانست چرا که کار برای خدا موجب ماجور شدن در درگاه الهی می‌شود و در این صورت عنایت و الطاف خداوند تبارک و تعالی نیز شامل حالمان می‌شود.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در تقدیر از عملکرد ناجا در حوزه‌های مختلف افزود: این رضایت که به طور یقین رضایت حضرت ولی‌عصر (عج) را نیز در پی دارد مدال افتخار و مباهاتی برای جامعه انتظامی و ناجا در کشور است که لازم است ضمن حفظ این شرایط در تقویت ارائه خدمات به مردم تلاش بیشتری انجام شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه حل مسائل و مشکلات مردم موجب جلب رضایت خداوند متعال است خاطرنشان کرد: این که آرامش و امنیت مردم را فراهم می‌کنید و در عرصه‌های مختلف و گسترده‌ای در خدمت مردم هستید به طور مطمعن تاثیرات معنوی این مهم را در دنیا و آخرت خواهید دید چرا که براساس آیات و روایات مهم‌ترین و با ارزش‌ترین موجودات نزد خداوند متعال انسان‌ها هستند و خدمت به مردم موجبات جلب رضایت و الطاف الهی می‌شود.

قریشی یادآور شد: نیروی انتظامی در کشور ما بیشترین ارتباط را به صورت مستقیم و غیرمستقیم با مردم دارد به طوریکه مردم نیروی انتظامی را به عنوان پناهگاه و تکیه‌گاه خود در مواجهه با مشکلات و اختلافات می‌دانندبنابراین ضرورت برخورد مناسب و کریمانه با مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های ناجا در کشور تلقی شده و امیدواریم با آموزش و برگزاری دوره‌های اخلاقی و دینی این امر در تمام سطوح ناجا تقویت شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی در پایان سخنان خود عنوان کرد: نیروی انتظامی پیشانی نظام جمهوری اسلامی است و عملکرد خوب این نیرو موجبات رضایت مردم از نظام اسلامی را فراهم می‌کند و باید در این زمینه حساسیت و دقت بسیاری انجام شود که بحمدلله با پیام مقام معظم رهبری و ارائه آمارها در کشور براساس نظرسنجی‌های دقیق این مهم تا به حال حاصل شده است.

 وی تأکید کرد: پیاده‌سازی عدالت اجتماعی و اخلاق اسلامی در برخوردها و عملکردها توسط ناجا یکی از عوامل مهم جلب اعتماد عمومی به نظام است که بحمدلله این باور و اعتماد در مردم نسبت به نیروی انتظامی وجود دارد و باید در حفظ، تثبیت و تقویت آن نیز تلاش کرد.

سردار خرم‌نیا فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی استان در برهه‌های مختلف از جمله شیوع ویروس کرونا ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما