شناسهٔ خبر: 43537889 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اختصاصی ایرنا؛

علیپور: قصدی برای مدیرعاملی پرسپولیس ندارم

تهران- ایرنا- عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید براینکه قصدی برای مدیرعاملی این باشگاه ندارد، گفت:‌ در این خصوص هیچ صحبتی با من نشده است و امیدوارم در روزهای آتی، فردی توانمند از سوی هیات مدیره برای این پست انتخاب شود.

صاحب‌خبر -

«غلامعلی محمدعلیپور» در گفت‌وگو با ایرنا در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر انتخاب احتمالی او به‌عنوان سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که هیچ صحبتی با من نشده است.

وی افزود: برنامه‌ای برای مدیرعاملی ندارم و اگر پیشنهادی بشود هم قبول نمی‌کنم. امیدوارم در چند روز آینده و با برگزاری جلسات، مدیرعامل باشگاه انتخاب شده و بتواند امور را همراه با سایر اعضای هیات مدیره با قدرت پیش ببرد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: بازی‌های مهمی پیش‌رو داریم و نباید زمان از دست برود.

علیپور در مورد حضور یک ماه خود در هیات مدیره باشگاه، توضیح داد: تمام تلاشم در این مدت کوتاه این بوده است که مشکلات برطرف شود. خدا را شکر با تلاش اعضای هیات مدیره، بخش مهمی از مطالبات برانکو پرداخت شد تا دیگر نگرانی نباشد. سعی می‌کنیم حدود ۸۰ هزار دلار باقی مانده را نیز طی همین هفته پرداخت کنیم.

وی افزود: ارتباط زیادی با اعضای تیم و یحیی گل‌محمدی داشته و مشکلات آنان را به هیات مدیره انتقال دادم تا تیم در آرامش باشد. صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، توفیق بزرگی بود که همه بازیکنان و اعضای کادر فنی برای رسیدن به این موفقیت، تلاش مضاعفی از خود نشان دادند.

عضو هیات مدیره پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان، کادر فنی و هواداران در آرامش کامل باشند و مطمئن باشند که برای آنها خبرهای خوبی خواهیم داشت.

وی در مورد جلسه هیات مدیره پرسپولیس برای انتخاب سرپرست یا مدیرعامل جدید، گفت: هنوز تاریخی مشخص نیست اما جلسه بزودی برگزار خواهد شد.

نظر شما