شناسهٔ خبر: 43536492 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سوره هنر | لینک خبر

دادمان طی پیامی درگذشت پرویز اسکندرپور را تسلت گفت

توفیقات کم نظیر اسکندرپور برای جامعه‌ هنری رشک‌برانگیز و الهام‌بخش است

رئیس حوزه هنری در پیام تسلیت خود برای درگذشت این هنرمند آورده است: توفیقات کم نظیر اسکندرپور در بهره بردن از هنر در طراحی و نظارت فنی ضریح اهل بیت علیهم‌السلام، برای جامعه‌ی متعهد هنری بسیار رشک‌برانگیز و الهام‌بخش بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری،‌ محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، در پیامی درگذشت پرویز اسکندرپور هنرمند هنرهای تجسمی و یکی از طراح‌های ضریح اهل بیت(ع) در نجف، کربلا و سامرا تسلیت گفت.

متن این پیام چنین است:

«انا لله و انا الیه راجعون

استاد پرویز اسکندرپور، هنرمند متعهد، استاد هنر و اخلاق، از هنرمندان پیشکسوت حوزه هنری انقلاب اسلامی، خادم و دل سوخته‌ی خاندان صداقت و پاکی علیهم‌السلام، از میان ما رفت.

توفیقات کم نظیر ایشان در بهره بردن از هنر در طراحی و نظارت فنی ضریح اهل بیت علیهم‌السلام در نجف اشرف، کربلای معلی و سامرا، همچنین ضریح یاران ایشان مانند مسلم ابن عقیل در کوفه و حبیب ابن مظاهر در کربلا، برای جامعه‌ی متعهد هنری بسیار رشک‌برانگیز و الهام‌بخش بوده است.

امید که طریقت و زیست آن هنرمند مجذوب در عشق حسین و اهل بیت سلام الله‌علیهم، وصال و همنشینی با اولیای الهی و مقربین درگاه حق تعالی را در روز حساب نصیبش کند و موجبات رحمت الهی، تسلی و آرامش خانواده‌ی گرانقدر ایشان و سایر بازماندگان را فراهم آورد.

یادش گرامی و نامش تا همیشه ماندگار»

انتهای پیام/

نظر شما