شناسهٔ خبر: 43529090 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس ستاد برگزاری برنامه های هفته ناجا در استان البرز خبر داد

برپایی ۲۳۰ برنامه اجرایی به مناسبت هفته ناجا در قالب قوانین بهداشتی

سرهنگ فیض مجیدی با اعلام خبر برپایی ۲۳۰ برنامه اجرایی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در قالب قوانین بهداشتی گفت: این برنامه های فرهنگی و اجتماعی با هدف گرامیداشت هفته نیروی انتظامی انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ مجید فیض جعفری» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر  برپایی ۲۳۰ برنامه اجرایی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در قالب قوانین بهداشتی گفت: این برنامه های فرهنگی و اجتماعی با هدف گرامیداشت هفته نیروی انتظامی انجام شد. 

 

رئیس ستاد برگزاری برنامه های هفته ناجا در استان البرز افزود: عنایت رهبرمعظم انقلاب به جایگاه نیروی انتظامی به عنوان لوح افتخاری برای نیروی انتظامی است که همواره این ابراز رضایت زمینه ایجاد روحیه همت مضاعف است.

 

وی عنوان کرد: برنامه های پلیس استان البرز در طول هفته نیروی انتظامی در قالب برنامه های آموزشی، گزارش ها و انتشار اخبار هفته ناجا در صدا و سیمای استانی پخش شد؛ جای قدردانی از اصحاب رسانه و عوامل صدا و سیمای استانی برای انعکاس این فعالیت ها است. 

 

به گفته فیض جعفری آخرین روز شمار هفته ناجا با عنوان « سلامت خانواده، فضای مجازی و جامعه امن» است که متناسب با اهمیت این سه مولفه ویژه برنامه گسترده ای در بستر فضای مجازی با همت نیروی انتظامی انجام شد. 

 

رئیس ستاد برپایی برنامه های هفته ناجا در البرز خاطرنشان کرد: نام نیروی انتظامی در نظام اسلامی ایران در تمام تاریخ همراه با شهادت، عرض ارادت به ولی فقیه، دلاوری و ایثارگری مردمانی است که با توجه به خدا در جهت فرمایشات رهبرمعظم انقلاب به منظور ایجاد امنیت و حفظ آسایش مردم با نثار جان خود فداکارانه ایستادند. 

 

 

پایان پیام/301

نظر شما