شناسهٔ خبر: 43528896 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

توماس توخل: نمی خواهم پاری سن ژرمن به باختن عادت کند

میلاد وفادار

روند پنج بازی شکست ناپذیری PSG در اواسط هفته شکسته شد ولی سرمربی آلمانی تیم می گوید نباید انتظارات کاذبی شکل بگیرد.

صاحب‌خبر -

توماس توخل از منتقدان پاری سن ژرمن خواسته است دیدی فراتر از شکست این تیم مقابل منچستریونایتد داشته باشند چرا که به عقیده او نمی توان در هر بازی به سادگی برنده شد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، پس از راهیابی پاری سن ژرمن به فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل 21-2020، انتظارات برای فصل فعلی افزایش پیدا کرده است؛ اما شکست 2-1 خانگی مقابل منچستریونایتد چیزی نبود که هواداران این تیم می خواستند. در آستانه بازی با دیژون، توخل از تیمش خواسته است که با خونسردی به کار خود ادامه بدهد. 

ما همیشه بعد از بازی ها با هم صحبت می کنیم. هر کسی نظرش را می گوید و ما از نظر تاکتیکی و ذهنی بازی را تحلیل می کنیم. این یک روند کاملا طبیعی است ولی ما به باختن عادت نداریم. ما از باختن متنفر هستیم و من نمی خواهم این به یک عادت تبدیل شود. شکست خوردن در پاری سن ژرمن یک موضوع جدی است و ما فردا (شنبه) باید نمایش متفاوتی داشته باشیم. باید دید مثبتی داشته باشیم و تلاش کنیم. همه انتظار دارند 6-0 برنده شویم ولی حتی اگر مطمئن باشم که به نتیجه قبلی واکنش نشان خواهیم داد، نمی توانیم این طور فکر کنیم. تیم ما همیشه به باخت ها واکنش نشان داده است و این بار هم در این راستا تلاش می کنیم. نباید از یاد ببریم که قبل از بازی با منچستر، پنج بازی موفقیت آمیز داشتیم: پنج برد. سه شنبه شب خودمان نبودیم و حالا باید به راه مان ادامه بدهیم. 

همچنین بخوانید:

 

نظر شما