شناسهٔ خبر: 43527687 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

اقدام سایپا در تولید خودروی داخلی مورد حمایت مجلس است

عصر خودرو- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به تصمیم مدیران شرکت سایپا برای افزایش تولید خودرو در داخل گفت: اقدام سایپا در تولید خودروی داخلی مورد حمایت مجلس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم مدیران شرکت سایپا برای تولید خودرو در داخل بعد از ترک ایران از سوی شرکت های بین المللی و  بدعهدی آنها گفت: تولید خودرو در داخل اقدام مثبتی است و انتظار می‌رود قطعه‌سازان، قطعات خودرو را در داخل تولید کنند.

وی گفت: انتظار ما این است که شرکت‌های خودروساز از جمله سایپا و قطعه‌سازان بتوانند با تولید مورد نیاز خودرو در داخل، بازار را کنترل و از التهاب بازار خودرو جلوگیری کنند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت خودرو در بازار گفت: دلالان نقش زیادی در این افزایش قیمت خودرو دارند.
کوچکی نژاد افزود:‌ البته بخشی از این افزایش قیمت به بازار برمی‌گردد و متأسفانه تدبیر درستی برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها وجود ندارد.
وی با اشاره به افزایش بی‌رویه خودروی پراید از 40 میلیون به بیش از 100 میلیون تومان گفت: سود این افزایش قیمت به جیب خودروساز نمی‌رود و انتظار این است که سازمان تعزیرات حکومتی با ورود به این موضوع با دلالان برخورد کند.

نظر شما