شناسهٔ خبر: 43527389 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تهیه ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان، نیازمند حمایت خیرین و متولیان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در شرایط فعلی که ویروس کرونا منجر به تعطیلی بسیاری از فعالیت‌ها به ویژه مدارس شده و آموزش دانش‌آموزان غیرحضوری انجام می‌شود، نیاز است ملزومات تحصیلی این قشر با حمایت خیرین و متولیان امر تهیه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سید محمد سادات در نشست مشترک شورای بانوان خیَر فرهنگی و بسیج جامعه زنان استان کردستان، با تبریک فرا رسیدن ربیع‌المولودو با اشاره به آیات شریف قرآن کریم، دستگیری از نیازمندان را در شرائط بیماری کرونای کشور وظیفه همه مسلمین وآحاد جامعه عنوان کرد.

وی افزود: حمایت مادی و معنوی از دانش‌آموزان نیازمند در شرایط فعلی امری مهم و اساسی است و باید این امر مورد توجه خیرین قرار بگیرد.

وی همچنین گزارشی از کمک‌های مومنانه که بین نیازمندان جامعه توزیع شده است ارائه داد و بر حمایت از دانش‌آموزان  نیازمند برای تهیه لوازم التحریر و ملزومات تحصیلی  تاکید کرد.

مسئول بسیج جامعه  زنان استان کردستان نیز در این نشست با اشاره به آیه ی مبارکه "تعاونوا علی البر والتقوی " اظهار داشت: وظیفه همه ما حمایت از نیازمندان ومحرومان جامعه است و در هر شرایطی باید نیازمندان حمایت شوند.

بتول سرکانی در ادامه به فرازی از بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره کرد و گفت: "عده ‌ای از افراد هستند که در این شرایط حقیقتاً زندگیشان به سختی می‌گذرد، چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا؛ که این اگر اتّفاق بیفتد، خاطره‌ خوشی را در ذهن‌ها از امسال خواهد گذاشت."

وی خاطرنشان کرد: لذا در این راستا  بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس استان همزمان با سراسر کشور رزمایش کمک مومنانه را آغاز کرده که تا به حال حمایت‌های خوبی از نیازمندان و دانش‌آموزان نیازمند با توزیع لوازم‌التحریر و کیف به عمل آورده است.

مشاور امور بانوان آموزش وپرورش استان کردستان نیز هدف از تشکیل این نشست مشترک را ایجاد هم افزایی برای دستگیری وکمک به نیازمندا ن بویژه دانش‌آموزان نیازمند عنوان کرد.

لیلا حیدری افزود:  از زمان شروع ویروس منحوس کرونا تعداد 14 هزار پرس غذای گرم، تعداد 750  سهم اقلام غذایی و 1500 بسته بهداشتی  ویژه  دانش آموزان دختر در بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع شده است.

وی اضافه کرد: این اقدامات خیرخواهانه با مشارکت  خیرین و بسیج فرهنگیان  استان کردستان انجام شد.

انتهای پیام/2330/72

نظر شما