شناسهٔ خبر: 43525248 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

وقتی برنامه در فوتبال ذره‌ای اهمیت ندارد

قربانی کردن تیم‌هایی که زور ندارند!

تعطیلی به خاطر کرونا اجتناب ناپذیر است اما صدای اعتراض ها به این دلیل بلند شده که تعویق 6 روزه لیگ نه برای کرونا که برای سر و سامان گرفتن چند تیم مدعی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های لیگ برتر با وقفه ای 6 روزه برگزار می‌شود. سازمان لیگ و فدراسیون پزشکی اعلام کرده اند دلیل شیوع دوباره بیماری کرونا بوده ولی برای همه این سوال به وجود می آید که آیا در 6 روز قرار است کرونا کنترل شود؟ اگر واقعا به خاطر کرونا لیگ را به تعویق انداخته اند قاعدتا زمان بیشتری باید مسابقات تعطیل می شد نه اینکه فقط 6 روز تاخیر بیفتد.

جواد نکونام سرمربی فولاد روز گذشته نسبت به این مسئله واکنش نشان داد و تلویحا تائید کرد تعطیلی به خاطر یکی دو تیم بوده است. البته که از نظر موافقان نکونام، حرف او کاملا درست است چراکه شرایط استقلال و پرسپولیس به خوبی گویای همه چیز است و برای آنها هیچ چیز بهتر این نیست که مسابقات با تاخیر مواجه شود. منتقدان سازمان لیگ می گویند این تصمیم آنها به نوعی قربانی کردن تیم هایی است که زور ندارند؛ تیم هایی که به دور از مشکلات استقلال و پرسپولیس، در حال برنامه ریزی هستند اما به ناگهان برنامه طوری تغییر می کنند که مجبور شوند در همه چیز دست ببرند. تعطیلی به خاطر کرونا اجتناب ناپذیر است اما صدای اعتراض ها به این دلیل بلند شده که تعویق 6 روزه لیگ نه برای کرونا که برای سر و سامان گرفتن چند تیم مدعی است.

252 252

نظر شما