شناسهٔ خبر: 43524041 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

حضور بیرانوند در لیست اروپایی آنتورپ

فارس

علیرضا بیرانوند در لیست اروپایی تیمش قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که در نقل و انتقالات تابستانی راهی آنتورپ شد به دلیل دیر اضافه شدن به تمرینات تیم و مصدومیت تاکنون نتوانسته است برای این تیم به میدان برود.

این دروازه‌بان که در هفته های اخیر مصدوم بود حالا سلامتی خود را به دست آورده است و در فهرست نفرات آنتورپ برای حضور در لیگ اروپا قرار گرفت.

آنتورپ پنجشنبه شب باید در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف لودوگورتس بلغارستان برود و باید دید بیرانوند می تواند اولین حضور خود را در فوتبال اروپا تجربه کند یا خیر.

منبع: فارس
عکس لو رفته قبل از عمل ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا روغن نباتی هم نایاب شد / آیا روغن هم سهمیه بندی می شود؟ رفتار زننده سحر قریشی به بوسه هوادارش + فیلم لو رفته تیپ میلیونی علی دایی و همسر جدیدش جنجال ساز شد + عکس جدید رابطه عاشقانه محسن افشانی و ریحانه پارسا فاش شد ! بهاره رهنما با گریم جدید جنجال به پا کرد + عکس داغ اعتراف به باخت محمدرضا گلزار همه را شوکه کرد ! + فیلم تیکه سنگین مهران مدیری جنجالی شد + فیلم لو رفته امیر تتلو از تتوی جدیدش رونمایی کرد ! + عکس جنجالی قیمت پراید سقوط کرد / پراید 40 میلیون ارزون شد حرکت های عجیب ریحانه پارسا خارج از ایران + فیلم حاشیه ساز

برچسب‌ها:

نظر شما