شناسهٔ خبر: 43524006 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

واکنش یک نماینده به بداخلاقی در مجلس: مردم،دعوا و درگیری و فحاشی را نمی خواهند

ایسنا نوشت:غلامرضا نوری قزلجه، سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس معتقد است: «مجلس همان قدر که موظف به انجام وظایف نظارتی و تقنینی خود است، ملزم به رعایت اخلاق است. ما باید در چارچوب قوانین و آیین نامه داخلی مجلس نسبت به انجام وظایف تقنینی و نظارتی خود اقدام کنیم.»

صاحب‌خبر -

او می‌گوید:‌ «مردم از ما دعوا، درگیری و فحاشی نمی خواهند بلکه کار و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی را می خواهند. اگر ما بخواهیم با طرح برخی از مسائل مجلس را به حاشیه ببریم قوانین و چارچوب ها بهم می ریزند و چیزی حاصل نمی شود که مفید حال جامعه باشد. بلکه نگرانی، اضطراب و حتی بداخلاقی را به جامعه منعکس می کند.»

نماینده مردم بستان آباد در مجلس بر ضرورت رعایت اخلاق اسلامی و حرفه ای از سوی روسای قوا، وزرا، نمایندگان و همه مسئولین در مناسبات و برخوردها با یکدیگر تاکید می‌کند و می‌گوید: «ما نماینده مردم هستیم، مردم به ما اعتماد کرده‌اند و رأی داده‌اند و روی ما خصوصا در زمینه رعایت اخلاق در مناسبات اولیه حساب باز کرده‌اند. شاید عده قلیلی از برخی رفتارهای حاشیه ای خوششان بیاید اما عقل جمعی جامعه همه ما را به خردورزی و رعایت اخلاق در مناسباتمان دعوت می‌کند.»

23302

برچسب‌ها:

نظر شما