شناسهٔ خبر: 43523180 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

همه خوب و بد‌های انتقال شجاع خلیل‌زاده به الریان؛ راهی برای بازگشت نیست!

انتقال ناگهانی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به باشگاه الریان قطر علاوه بر مزایا، ضرر‌هایی هم برای او دارد. کارشناسان وکیل‌آنلاین درباره تکلیف مالکیت در آپارتمانها از حیث مشاع بودن یا اختصاصی بودن ملک توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - پس از کش‌وقوس‌های فراوان در نهایت شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از فسخ یک‌طرفه قراردادش با این باشگاه با عقد قراردادی به تیم الریان قطر پیوست تا در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر ایران تیمش را ترک کرده باشد. با این حال، به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس دست‌بردار این ماجرا نیست و از باشگاه قطری و خلیل‌زاده به خاطر این قرارداد به فیفا شکایت خواهد کرد و باید دید در نهایت چه اتفاقی برای این مدافع رخ می‌دهد.

خلیل‌زاده با این انتقال به نوعی پل‌های پشت سر خود را خراب کرد. هواداران تیم فوتبال پرسپولیس انتظار داشتند خلیل‌زاده دقت بیشتری در تصمیم‌گیری‌اش به خرج می‌داد و به خاطر مسائل مالی این تیم را ترک نمی‌کرد. تیم یحیی گل‌محمدی یکی، دو ماه دیگر باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و با جدایی خلیل‌زاده که قطعا یحیی روی او حساب ویژه‌ای بازی کرده بود، حالا پرسپولیس باید به دنبال جذب مدافع دیگری باشد.

با این حال، اگرچه پرسپولیس از جدایی مدافع تاثیرگذارش متضرر شده، اما به نظر می‌رسد خلیل‌زاده بیشتر از پرسپولیس از این جدایی ضرر کند. این بازیکن که با جنجال زیادی از پرسپولیس جدا شد، به نوعی دل هواداران این تیم را شکست و بعید است که او دیگر بتواند روزی دوباره پیراهن پرسپولیس را برتن کند چراکه هواداران دیگر آن را نمی‌پذیرند و این خاطره همیشه در ذهن آن‌ها باقی خواهد ماند.

از سوی دیگر، خلیل‌زاده که موفق شده بود در سال‌های اخیر نمایش‌های خوبی داشته باشد، حالا در آستانه حضور تیمش در فینال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را ترک کرد تا فرصت بزرگ حضور در مهم‌ترین بازی سال آسیا و حتی قهرمانی احتمالی در قاره کهن را از دست بدهد. همچنین او اخیرا موفق شده بود نظر دراگان اسکوچیچ، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران را هم به خود جلب و پیراهن تیم ملی را برتن کند، اما در صورتی خلیل‌زاده نتواند جایگاه مناسبی در ترکیب الریان پیدا کند او بدون شک جایگاهش در تیم ملی را هم خیلی راحت از دست خواهد داد.

با این حال، انتقال خلیل‌زاده به الریان برای او مزایایی هم خواهد داشت. در ابتدا او پول خوبی از حضور در این تیم به دست می‌آورد و برعکس پرسپولیس که پول‌های بازیکنانش را دیر به دیر می‌دهد می‌تواند در الریان سر موقع پول خود را دریافت کند. از طرفی، لیگ ستارگان قطر دارای تیم‌های باکیفیتی است و یکی از بهترین لیگ‌های قاره آسیا به خاطر حضور نام‌های بزرگ و امکانات سخت‌افزاری قوی به شمار می‌رود و انتقال به تیم باکیفیتی، چون الریان برای او مزایایی هم خواهد داشت.

با در نظر گرفتن این شرایط و بررسی آن می‌توان متوجه شد که اگرچه هم پرسپولیس و هم خلیل‌زاده از این انتقال متضرر شده‌اند، اما به نظر می‌رسد شجاع بیشتر از باشگاه پرسپولیس ضرر کند چراکه دیگر راهی برای بازگشت وجود ندارد و حتی در صورت شکایت پرسپولیس، احتمال محرومیت او و باشگاه قطری‌اش هم وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما