شناسهٔ خبر: 43523155 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

صیامی: رویکردمان برگزاری اردوی نفرات المپیکی در داخل کشور است/ شورای راهبردی تشکیل می‌دهیم

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: با توجه به گرانی ارز و هزینه بالای برگزاری اردوی خارج از کشور، رویکردمان این خواهد بود که بیشتر فعالیت‌ها و اردوهای تمرینی در داخل کشور باشد.

صاحب‌خبر -

هاشم صیامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیشنهاد برگزاری جلسه هم‌اندیشی با نامزدهای ریاست فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: سایر کاندیداها در مجمع انتخاباتی یکسری برنامه‌ها را ارائه کردند که این برنامه‌ها می‌تواند به مرحله اجرایی نیز برسد. من قصد دارم با دعوت از این نامزدها بتوانیم از برنامه‌های مدنظرشان در مسیر کمک به دوومیدانی بهره‌مند شویم و از آنهایی که قابلیت انجام دارند، استفاده کنیم تا ان‌شاءالله در کارگروهی که در فدراسیون تشکیل می‌شود، بتوانیم بیشترین بهره را از نظرات و برنامه‌ها ببریم.

وی ادامه داد: نامزدهایی که در انتخابات حضور داشتند، همگی افراد باتجربه‌ای هستند و ظرفیت‌های فکری زیادی دارند که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم. علاوه بر مسائل مختلفی که در مجمع مطرح شد، موضوع اسپانسرینگ هم به میان آمد که تلاش می‌کنیم از این ظرفیت بهره لازم را ببریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره زمان تشکیل این جلسه هم‌اندیشی گفت: طی هفته جاری به صورت تلفنی و حتی مکاتبه‌ای، از نامزدهای ریاست فدراسیون دوومیدانی دعوت خواهم کرد تا در جلسه‌ مذکور که طی این هفته یا هفته آینده تشکیل می‌شود، شرکت کنند. من این توقع را دارم که همه آنها در این جلسه حضور داشته باشند و به دوومیدانی کمک کنند.

صیامی با اشاره به اینکه قصد برگزاری جلسه‌ای با پیشکسوتان را نیز دارد، درباره برنامه‌های مدنظر برای حسن تفتیان و احسان حدادی دو دوومیدانی‌کار المپیکی کشورمان خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این دو ورزشکار و همچنین سایر نفراتی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند، مدنظرمان است و بعد از مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون که احتمالاً طی چند هفته آینده برگزار می‌شود، برنامه‌ریزی دقیق برای نفرات المپیکی هم انجام خواهد شد. با توجه به گرانی ارز و هزینه بالای برگزاری اردوی خارج از کشور، رویکردمان این خواهد بود که بیشتر فعالیت‌ها و اردوهای تمرینی در داخل کشور باشد، چرا که در شرایط کنونی واقعاً سخت است که بتوان اردویی را در خارج ایران برگزار کرد.

وی در پایان گفت: ما قصد تشکیل یک شورای راهبردی در دوومیدانی را نیز داریم که سیاست‌های این رشته در آن شورا تعیین شود و به نوعی یک اتاق فکر باشد تا ان‌شاءالله بتوانیم بهترین تصمیمات را بگیریم.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما