شناسهٔ خبر: 43523132 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام‌های دریافتی در دوم آبان؛

از درخواست پیگیری قیمت‌گذاری مجدد برای حواله‌داران ایران‌خودرو تا مسکن‌ مهر نیمه‌کاره در شهرستان خوسف استان خراسان جنوبی

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ 2 آبان، در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوم آبان، در ادامه قابل مشاهده است.

 

چرا پیگیری قاچاق گوسفند که شبانه از عراق رد می‌کنند نمی‌کنند آن‌ها از شهر‌های مختلف گوسفند میارن از طریق سیل بند رودخانه نیسان شبانه می‌برند و در روستای بنی نعامه نرسیده به شهر رفیع با گوسفندان اهالی روستای بنی نعامه قاطی می‌کنند و بعد از مرز شبانه رد می‌کنند برای اینکه با گوسفندان اهالی منطقه قاطی نشدن یه نشانه رنگ بهشون می‌زارند؛ و کیسه‌های آرد هم همین‌طور کیسه‌ای سیصد تومان به عراق‌ها می‌فروشند.

 

سلام آقا شما رو به خدا به داد مردم مظلوم برسید حواله مهرماه مردم معمولی رو سایپا رو نفرستادن آقایان که می‌خوان افزایش قیمت رو روش اعمال کنند در حالی که حواله‌های دادگستری توی مهرماه ارسال شده با قیمت ۷۶۲۰۰برای خودروی ساینا و فروش فوق‌العاده سایپا هم برای مهرماه با قیمت ۷۶۲۰۰بود، ولی الآن به شرکت زنگ می‌زنیم میگن حواله‌ها صادر نمیشه تا قیمت مشخص بشه ما چه گناهی کردیم که ماشین ثبت‌نام کردیم از بهمن‌ماه سال قبل تا الآن دوتا افزایش خورده اینم میشه سومی من بدبخت از کجا پول بیارم تو حلق سایپا بریزم شما رو به خدا یه خبرنگار بفرستید سایپا حق ما مردم بدبختو بگیرین من یه سال پیش برای خودرو ساینا ۲۷۷۰۰پول ریختم

 

لطفاً در مورد قیمت‌گذاری مجدد برای حواله داران آبان پیگیری کنین؛ که چرا باید حواله‌ی کارکنان خود شرکت ایران‌خودرو که موعد آبان می‌باشد به قیمت مهر صادر بشه، ولی برای عموم مردم منتظر قیمت‌گذاری جدید می‌باشند. لطفاً صدای مردم رو منعکس کنید.


لطفاً صدای حواله داران آبان و آذر باشید
ایران‌خودرو حواله‌های کارکنانی تحویل آبان و آذر رو با قیمت قبل صادر کرد، ولی حواله داران معمولی که یک سال قبل ثبت‌نام کردن و تحویل آبان و آذر هستند رو گفته بعد از استعلام قیمت جدید صادر می‌کند.


چرا حواله داران پرسنلی آبان و آذر با قیمت قبل تحویل بگیرن. ولی حواله داران معمولی آبان و آذر با قیمت جدید؟ این ظلم آشکار هست.

 

ما نمی‌دانیم چجوری درخواست و صدای خودمان را به دولت برسانیم. توی این اوضاع وخیم واقعاً زندگی برای قشر متوسط بد شده است. کمک معیشتی دومی که قرار بود دولت بده، نداد... افزایش حقوق بازنشستگان قرار بود از این ماه باشه که واریز نشده ... ((تو رو به خدا صدای مردم رو به مسئولین برسانید پدر و مادرمان جلوی چشمامون دارن آب میشن)

 

سلام. لطفاً پیگیر کار حواله داران خودرو باشید از مجلس و دولت وقوه قضاییه که یک‌ساله منتظر دریافت یک ماشین هستند برای مصرفشان، ولی هر ماه یک قیمت می‌شود.

 

واقعاً چرا هیچ و خبر و پیگیری راجع به دختری که بهش تجاوز شده و این‌طوری وحشیانه حمله می‌کنند، نمی‌کنید؟ فقط بلدید برای آمریکا و سوریه و فلسطین خبر تهیه کنید؟

 

مسکن‌های مهر تعاونی شهید مطهریِ شهرستان خوسف که بعد از چند سال هنوز فقط اسکلتش بنا شده است هزینه اول تقبل شده، اما بازم همین‌طور که مشخصه تو فیلم کاری انجام نشده است.

 

الآن چند هفته است وارد سایت کویر تایر و بارز میشم برای خرید لاستیک دولتی در عرض۱۰ دقیقه ناموجود میشه محصولاتشان تا ساعت ۹ هم میشه سایت خطا میده وقتی میشه وارد سایت شد و برای خرید اقدام کرد که خطای سایتم رفع میشه واقعاً راجع به مردم چی فکر کردن؟ این سایت‌ها قفلش برای کی باز میشه؟ هیچ مسئولی نباید این داستان پیگیری کنه؟! تو این وضعیت گرانی و خرابی بازار که هر کی یه قیمت دلبخواهی داره میده لطفاً این پیام منو تو برنامه‌ی خبری‌تان مطرح کنید بلکه مسئولی کسی ببینه یک فکری برای این مردم بکند.

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

نظر شما