شناسهٔ خبر: 43523091 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کمک مؤمنانه| از میزهای خدمت تا پویش‌های مردمی

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان از برگزاری میزهای خدمت تخصصی، توزیع سبدهای معیشتی و راه‌اندازی پویش‌های مردمی در این استان در راستای رزمایش کمک‌ مؤمنانه خبر داد.

صاحب‌خبر -

مرتضی دهرویه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: چهارمین مرحله از رزمایش کمک‌های مؤمنانه در سازمان بسیج ادارات و کارمندان این استان در روزهای اخیر برگزار شد.

او اضافه کرد: این رزمایش با چهار رویکرد اساسی برگزار شد؛ رویکرد نخست، این بود تا کسانی که در مرحله اول رزمایش از دریافت سبدهای معیشتی جا مانده بودند، بتوانند در این مرحله سبدها را دریافت کنند.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان بیان کرد: رویکرد دوم سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان پس از اجرای مرحله جدیدی از رزمایش کمک مؤمنانه، هم‌افزایی و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی استان بود که در این زمینه نیز ‌اتفاقات خیلی خوبی افتاد و در این بخش هم تلاش‌ها به نحو احسن انجام شد.

دهرویه گفت: رویکرد سوم این سازمان، استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مراکز تولیدی بود که در قالب میزهای خدمت تخصصی توانست برای کمک‌های مؤمنانه گام‌های خوبی در استان سمنان بردارد و در این بخش، فعالیت‌هایی با ارزش ۹۰۰ میلیون تومان انجام شد.

او افزود: در قالب رویکرد چهارم که برگزاری میزهای خدمت عمومی بود، حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارشناسان مربوطه در محله‌های اسلامی و مساجد انجام گرفت و نسبت به ارائه کمک‌هایی که مردم نیاز داشتند، در ابعاد عمومی اقدام شد.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان گفت: در این بخش، فعالیت‌هایی در حوزه ثبت اسناد و املاک، اقساط معوق و مشکلاتی که مردم با دستگاه‌های اجرایی داشتند، پیگیری و اقداماتی شد که ارزش آن به حدود ۶۰ میلیارد تومان می‌رسد.

دهرویه بیان کرد: امیدواریم در مرحله پنجم رزمایش کمک مؤمنانه، بتوانیم پویش «آقا حساب کردند» را به‌خوبی در استان سمنان اجرایی کنیم و با کمک همه دستگاه‌های اجرایی این استان و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در استان، در این راه گام‌های خوبی برداشته شود.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/و

نظر شما